- Katılım
- 27 Tem 2009
- Mesajlar
- 183
- Konu Yazar
- #1
Çooook abzurt bir kıyaslama gibi görünsede başlıkta durum biraz farklı. Uzun süredir cbf 150 almayı planlıyordum ve hatta bu hafta alırım derken patronumun Bmw R51 inin olduğunu öğrendim ve büyük bir heyecanla firma içinde korunan motoru aramaya başladım motoru gördüğümde ise daha bugün bakımdan çıkmış gibi çalıştırmak nasip olmadı ama temizliği ve görüntüsü beni mest etti. Motosiklet sürmeye yeni başlıyacağım için aslında birazcık bmw den çekindim bişey olursa yedek parçası falan nolur diye ama bilmiyorum gözümü karatıp patrondan alsam mı motoru nedersiniz?
R 51 için temsili resim ama neredeyse bukadar temiz: http://bimmerin.net/pics/moto/history/bmw_r51.jpg
R 51 için temsili resim ama neredeyse bukadar temiz: http://bimmerin.net/pics/moto/history/bmw_r51.jpg