19 Mayıs kutlamaları Ankara dışındaki illerde artık stadlarda yapılmayacak

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
İsabetli bir karar olması üzerindeki şaibeyi kaldırmıyor.

Hava şartları bir bahaneden ibaret. Genel olarak kutlamaların bir düzen içine alınması ve profesyonelce yapılması ilk hedef olmalı. Gençler önlerine konan profesyonel abilerinin ablalarınınsportif başarılarına özendirilmeli ( diye düşünürken sporun sadece futboldan ibaret olduğu ve onunda şikeli olduğunu hatırladım aslında hatırladığım bir koşucu dopingci şikeci güreşçi gibi hatıralarda var ) neyse özde bir düzene getirme çabası görülmekle birlikte zihniyet konusunda endişelerim var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst