Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel bir gün, akşam ve gece geçirdik sevgili arkadaşlarımla
çok eğlendik denizede çıktık dolaştık batmadan geri döndük
ben sabah saat 4 evde olduğumdan şimdi mesajımı yazıyorum
organisazyonu düzenleyen cenk kardeşime gebzeli tüm kardeşlerime ve bize katılan tüm kardeşlerime resturant sahibi abime Yatımızın kaptanına ayrıca burdan Teşekkürlerimi iletirim. :rendeer:
çok eğlendik denizede çıktık dolaştık batmadan geri döndük
ben sabah saat 4 evde olduğumdan şimdi mesajımı yazıyorum
organisazyonu düzenleyen cenk kardeşime gebzeli tüm kardeşlerime ve bize katılan tüm kardeşlerime resturant sahibi abime Yatımızın kaptanına ayrıca burdan Teşekkürlerimi iletirim. :rendeer: