19 Kasım'da ESKİHİSAR'da Rakı-Balıktayız (resim ekledim)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fatih ben o değnekleri denize atacaktım bir ara fazlalık diye ama baron kardeşime acıdım :queen:
işallah bidaha ona lazım olmaz onlar :cat:
:queen: :queen: ufak barış benim hanım görmesin bu çift resimlerini valla sonra o değneklerinide çift çift yapar valla :queen: :queen:
yandım olm yaktın beni :pl:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay be aşıklara bak işte budur:)

Peki baron bu nedir:)

:joker: :joker: :joker:
dsc012152za.jpg
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
108
Merhaba Arkadaşlar

Aranıza yeni katıldım resimlerinize gıpta ile baktım doğrusu birdahakine bende gelecem tamammı? :king:
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Şapka çıkarıyorum sizlere.
Yolum hanımla Sakarya'ya düşmüştü, özellikle ben çok istedim, hanım gitmeyelim dedi. Zaten doktora
gelmiştik, Dr. üzülmemeli, strese girmemeli dedi. Anlatamadım eğlence olduğunu, biz de sizlerle olmak
yerine buradan yazıyorum.

Müsade ederseniz bir iki duruma değineceğim. Flu çıkan fotoğraflar koyulmasaydı sayfa ağırlaşmazdı,

Bir de resimlerden kim? nicki neydi? ismi neydi? nerdendi? sorularına cevap arıyoruz. Resimlere
yazılsaydı kusursuz olurdu.

Diye düşündüm.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sereye ilk önce geçmiş olsun.. acil şifalar dilerim... Resimdeki flu çıkan resimleri koymayacaktım önce ama arkadaşların bazılarına fotolar gitmiyor onlarda buradan bir anı olarak bilgisayarına kopyalıyorlar... Hımm nick olayına girmekte çok zor yaw....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Morpheus, aman o resmi ercument abinin eşi görmesin. bi aileyi yıkmayalım dimi ama. pardon iki aileyi :mrgreen:

bu arada sana videoları bir cd de veririyim. sende bir ftp altına koy. 300-400 mb lık dosya 3-5 k ile upload edilmiyor :cat:

sereye, kısmet değilmi abi. birdahakine inşallah. yılbaşında birlikte olmayı planlıyoruz. belki o zaman gelirsin :king:

demgah, her zaman herkesi bekleriz. aramızda birsürü yeni katılan arkadaşta vardı dün gece :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
morpheus ve baron kardeşim bu foto hiç bizaman ölmeyecek motosikletçi dostluğu,ailesi,kardeşliğinin noter tasdikli renkli fotokopi örneğidir :queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harıkasın morpheus yawwww kanka sereye, dogru soyluyo aslında fotoları

kaydederken nıcklerı yazalım bundan sonra..... :rendeer:
ayrıca gunun dansınıda ercument abi ile fuat baba yapmıs yawww...ehuehuuheehu.
:queen:
:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
necef bi dakine seni alırız üçlüde yaparız dansı samba dansı beya :queen: :flower: :queen: :flower:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yapalım agabeyyy ask olsun afrıkalılar gıbı arka arka dızılırık ver elını anzaklar....

ahuahuahuuhaahu... :queen: :flower:

MÖŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ........
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
amca bende isterim... dörtlü yapalım:) 3 tek sayıdır uğursuzdur demi ya MÖŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ :)

arkadalar resimlerin yanına nick ve isim yazayım dedim de.. ben almayayım deli işi o:) sanki bu kadar resmi yüklemek deli işi değildi ya hadi neyse:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nerde kalddı olm anzaklar :queen: :queen:
anzaklar gelecek diye hanımda gelmedi ama anzaklarda gelmedi :flower: :flower:
möööööööööööş :cherry:
neyse anzak torpili geçti garson kardeşlerim :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Morpheus, elıne saglık baba harbıden bu kadar resım delı işi yawww..

abi hakkaten garsonlar on numaraydı yaaa.. hele hele SEDAT BABA.... :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
necef akıllı birini göstersene baana :queen: :flower: :queen: :flower:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Tem 2005
Mesajlar
297
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi sennnnnnnnn....
satmısın fotoları ozgure ......... :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
2 Tem 2005
Mesajlar
181
vallahi helaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllll yani

bu ne resim kardeşlerim ellerinize sağlık resimleri atamayanlar bana bir cd yapabilirlermi ben bi arşaiv hazırlıyorum da isteyenle paylaşırım da hani :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
915
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok necef benmi akıllı :pr: :pr:
sitenin en akılsız delisi benim olm :cat:
özgürede valla satmadım resimleri bağış yaptım :queen:
sağolsun kardeşim :rendeer:
yoksa bu saatlerdde hala ofiste çalışıyo olacaktım :thumright:
hepinizi çok seviyom :joker:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
280
Şaka maka süper çoştu yaww. tüm stresim gitti wallahi.
Olur böyle delilikler. Hangimiz akıllıyız ki...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hepinizin iç güzelliği resimlere yansımış ellerinize sağlık afiyetler olsun sizde bizim gibi yemeğe devam ederseniz yaza hepimiz kilolardan ATV ye bineceğiz galiba :queen: :p :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst