- Katılım
- 3 Eki 2008
- Mesajlar
- 6,477
:queen::queen::queen::queen:::sapkaa:: dayak yemessek iyidir bu laflardan sonra
bişi olmaz rahat ol...
:queen::queen::queen::queen:::sapkaa:: dayak yemessek iyidir bu laflardan sonra
kıskandım valla![]()
cem eşin yanındaysa selamımı ilet lütfen :rendeer:
kıskandım valla![]()