- Katılım
- 16 Ocak 2009
- Mesajlar
- 429
- Konu Yazar
- #1
valla çok keyifli bir akaşamdı adaşıma ve bizlere katlandığı için cici eşi sabiha kardeşime teşekkürler :rendeer:
bi ben eksiğim kıskandım![]()
yok kardeşim ya bi bardak çay içtim ya :cherry:
teşekkürler kardeşim cem ve eşi herşey güzeldi :rendeer:
yok kardeşim ya bi bardak çay içtim ya :cherry:
teşekkürler kardeşim cem ve eşi herşey güzeldi :rendeer:
ben nasıl girdim o foroğrafların arasına arkadaşr:
bukadar serserinin arasında ne işim var benim![]()
bi ben eksiğim kıskandım![]()
kalın bir olmasın 11 yane![]()
bunu saymayız sen gel turgaylara gidicez :queen:
kapa dükkanı geldedik ama gelmedinki![]()
ah bee.....
bi ben yokmuşum![]()
abicim yorumları okumadım ama şu turgay abinin bi düzgün fotoğrafı çıkmayacakmısoruyorum size :queen:
bi dahakine...
adamın şase yomuk birader ne yapalım...