19.03.2009 Hell 24lere ziyaret

Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
429
Resimleri at dedinizde atmadıkmı :)

Evet arkadaşlar 19.03.2009 fotoları bunlarrrr….





































































 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
valla çok keyifli bir akaşamdı adaşıma ve bizlere katlandığı için cici eşi sabiha kardeşime teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
yok kardeşim ya bi bardak çay içtim ya :cherry:

teşekkürler kardeşim cem ve eşi herşey güzeldi :rendeer:
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
ben nasıl girdim o foroğrafların arasına arkadaş :pr:

bukadar serserinin arasında ne işim var benim :p
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Cem abi yeni imajınmı o ??? ilker hocam fotolarda fazla göremedik seni hayırdır:wiinkk:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
yok kardeşim ya bi bardak çay içtim ya :cherry:

teşekkürler kardeşim cem ve eşi herşey güzeldi :rendeer:

bir bardak çay dedin dimi :bounce:
ben nasıl girdim o foroğrafların arasına arkadaş :pr:

bukadar serserinin arasında ne işim var benim :p

he valla sen serseri kısmısından değilsin paşam ya ne maçtı dimi :queen:
bi ben eksiğim kıskandım :p

kapa dükkanı geldedik ama gelmedinki :p
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
hahaha benim gelemediğim buluşma (=

kimse motorla gitmeyince üst baş şekli baya bi değişmiş herkeste
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
tek tek alıntı yapamicam...
sizleri misafir etmekten bizde çok mutlu olduk zaman nasıl geçti anlamadım cidden...
yuvamızın ve gönlümüzün kapıları sizlere her zaman açık...

hell24 & pilot
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
abicim yorumları okumadım ama şu turgay abinin bi düzgün fotoğrafı çıkmayacakmı :) soruyorum size :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst