- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar kısaca soruna değinmek istiyorum ben yaklaşık 140 km yol yapıcam ehliyetim var ve yakın bir arkadaşımda benim gideceğim yerlerin yakınında bir yere gidicek. Birlikte gitmeyi teklif etti bende istedim bunu sonuçta az bir yol değil insanın canı sıkılacak... Ama şuan canımı sıkan bir nokta var.. İkimizde 17 yaşındayız kontrol noktalarında jandarma veya polis kimliklerimiz olduğu halde sorun çıkarır mı ? artçımın bayan olduğunu düşünerek cevap verirseniz sevinirim... çünkü ailesine otobüsle geldiğini söyliyecek motor hastası biri, sabaha karşı serin ve boş vakitlerde yola çıkcaz sizden olumlu yanıt alırsam.. Olur dedim şimdi red etmekte istemiyorum.. Acil yanıtlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler..