18 Şubat'ta A2 sınavına girecekler toplaşın

Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
108
ben de sınava girdim. sağolsunlar beni gaziosmanpaşaya vermişler zeytinburnundan gidene kadar anam ağladı.
içeri girerken polisler arama yapıyolardı. benim elimde de kask vardı. polis sen de a2 var b mi alıyosuın dedi. yok bende b var a2 alıyorum diye bi anda ağzımdan çıktı. neyse sonra öyle böyle kıvırdım.
sorular herzamanki gibi basitti. sistemlerde bulunan parçaları bilen geçti.
merak etmeyin arkadaşlar hayırlısıyla şunu alalım sonra bütün aylar bizim.

hadi eyw:cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
watercolours' Alıntı:
benim anlamadığım bizim wmniyet birimleri insanların ehliyet sınavına motosikletle gelmelerine nasıl bişe demiyolar? adam sınava geliyor, demek ki ehliyeti yok. adam motosikletle geliyo, demek ki bu adam motosikleti sürüp gelmiş. buradan öteye mantık mı çalışmıyor nedir, anlamadım :queen:


Puhahapuhahahahahaaaaaa :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
ya offfffffffffff ya oh ne guzel ehlıyetınızı alıyorsunuz valla ben hergun korkuyla gıdıp gelıyorum... agustos bır gelseeeeeeee artık bende ozgurum cezası 700 ytl mı ne motorun yarısı valla
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
kartal endüstri meslekte girenler el kaldırsın bakalım.belki aynı sınıfta olan biri çıkar.ben sınıf 2 deydim
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
61
bugun ben de girdim sinava. sadece motor sorularini cevapladim. sorular cok kekti. 11:00 da sinav basladi, 11:05 de benim sinav bitti.sadece 5 dakika surdu.ama disari cikmak icin 40 dakika beklettiler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst