- Katılım
- 16 Eki 2005
- Mesajlar
- 108
ben de sınava girdim. sağolsunlar beni gaziosmanpaşaya vermişler zeytinburnundan gidene kadar anam ağladı.
içeri girerken polisler arama yapıyolardı. benim elimde de kask vardı. polis sen de a2 var b mi alıyosuın dedi. yok bende b var a2 alıyorum diye bi anda ağzımdan çıktı. neyse sonra öyle böyle kıvırdım.
sorular herzamanki gibi basitti. sistemlerde bulunan parçaları bilen geçti.
merak etmeyin arkadaşlar hayırlısıyla şunu alalım sonra bütün aylar bizim.
hadi eyw:cat:
içeri girerken polisler arama yapıyolardı. benim elimde de kask vardı. polis sen de a2 var b mi alıyosuın dedi. yok bende b var a2 alıyorum diye bi anda ağzımdan çıktı. neyse sonra öyle böyle kıvırdım.
sorular herzamanki gibi basitti. sistemlerde bulunan parçaları bilen geçti.
merak etmeyin arkadaşlar hayırlısıyla şunu alalım sonra bütün aylar bizim.
hadi eyw:cat: