18 Şubat'ta A2 sınavına girecekler toplaşın

Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
283
Bir ay sonra direksiyon sınavının olması işime geldi bu arada biraz antreman yaparım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
99
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sinav kolay cok
fazla sıkılmayın kendinizi zordur deyekten
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
32
arkadaşlar her kurs farklı sorumu veriyor?bende 18 Şubatta sınava giricem ama benim kursum sadece 50 soru verdi bana.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Genelde o 50 soru karıştırılıp karıştırılıp verilir sınavlarda. Kitaplarda da A2 için 50-60 civarında soru vardır.Genel şeyleri bilirseniz o 50 soru olmasa bile zorlayacak birşey yok sınavda merak etmeyin.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
Sınava girecek tüm arkadaşlara başarılar i.steyene a2 sorularının testini verebilirim.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ben de gireceğim 18 şubatta pek bi yararım olmasa da yazayım dedin. herkese bol şans çünkü şanstan başka birşeye gerek yok sınavda :)
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
32
A2 slm senin vereceğin sorular Desernight'ınken farklı mı?Eger farklıysa lütfen yollarmısın.Bu arada herkese başarılar
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
3
mbr arkadaşlar hekese başarılar. bende B sınavına gireceğim daha sonrada A2 bi dahaki A2 sınavı ne zaman bilen varmı
 
Katılım
12 Ara 2005
Mesajlar
114
yarın bende girecem sınava. kazansakda nisana kalmasak iyi olur. motor var ehliyet yüzünden binemiyoz yahu. şimdiden herkese geçmiş olsun. bol şans
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
istanbul atatürk lisesi.
katip mustafa çelebi mah. taksim kuyu sok. no 9
______________________________
bu liseyi bilen ve tarif edebilecek arkadaş varmı?
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
336
gurzan' Alıntı:
istanbul atatürk lisesi.
katip mustafa çelebi mah. taksim kuyu sok. no 9
______________________________
bu liseyi bilen ve tarif edebilecek arkadaş varmı?
bende orda gircem gurzan pm attım telefonumu ara beraber gideriz ben biliyorum taksimde buluşuruz motorla gelcem yağmur yağmazsa
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
ben ehliyeti çoktaaan aldım.
ama başımı kurtaramıyorum, herkes bana soruyor ehliyet işlerini.
sanki A2 ehliyeti ben veriyorum :)
YARIN HERKESE BAŞARILAR DİLERİM.:rendeer:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
itinayla kopya verilir:queen: (sadece motordan sınava girecem,ona göre)
100 alma garantisi verilir.alamayanlara parası iade edilir.:cat: müşteri memnuniyeti herşeyden önce gelir:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,757
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hehehe bende.:cat: herkese geçmiş olsun:rendeer:
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
55
Benimde güzel geçti:) hadi hayırlısı off dierksiyon sınavı taaaaaaaaaaaa 18 marta allahım bu ne yavaşlık:pr:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
283
evet ya geçmiş olsun. şimdi topiğe şööle bi baktımda amma kasmışım ben :) Neyse şimdi 18 marta da bi topic gerekiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst