16 Yaşındayım Motor için erken mi

Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynı durumdayız ben 17 'yi bekliyorum :)
 
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
16
ben cbf 250 istiyorum motor olarak peki bunun ehliyet almak için yaşımın 17 mi yoksa 18 mi olması lazım
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
114
kardesim motornu yasi yoktur sadece ehliyet icin yasin erken kullanmak istiyosankullanabilcek yastasin tabiki korumalari eksik etmemelisin...

17 olcak kardesim 92 nin hang ayinda dogdun? onu soyle ne zaman alabilcegini soyleyim sana
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
114
2009 agustosta alirsin kardesim sen yigeninde 2010u bekliyecek sinavini agustosun 2009unda yaparsin 2-3 ay icinde elinde olur ehliyetin yane seneye okula motorla gidersin ya sorun yok( bende 92liyim ama aralik daha cok var ) nerde oturuoSun sen kardesim ?
 
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
16
çanakkale ya bu ehliyetleri daha erken yaşlara çekseler:D

yok ben 16yım lise 3:d
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
valla ehliyet dışında tam normal yaşlardasın.

ben ehliyetmi aldım yaşım 17 2-3 ay sonrada 18 e girecegim ancak hala bi motosikletim yok.

Önemli olan illegal olmak deil ne olursa olsun Legal olmak ;)
 
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
16
bak sen ehliyetini almıssın artık motor almaya kalksan ailenden engel olan çıkmaz diye düşünüyorum
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
114
ben ehliyetimi de alsam dunyanin en iyi motorcu unvaninida alsam butun aile karsimda :queen:
 
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
16
bizimkilerde öyle yok düşersin yok öle yok böle düşçek olduktan sonra bisiklettende düşersin:D
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
114
ahh anlasalar gerci onlarda haksiz degil ana yuregi sonucta:) ama benim ruhumda var asilik ben diyorum izin ver icim rahat bineyim izin verme gizli sakli bineyim benim icin sorun yok:queen: dovmedede aynini dedim vermedi gittim yptirdim simdi sakliyorum :queen:
 
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
16
:D parayı biriktirdikten ve ehliyeti aldıktan sonra istedikleri kadar alma desinler

peki cbf 250 ler çok benzin harcıyo diyolar ne derece doğrudur
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
213
Bak sana kısa bi örnek verim kendimi yılladır motora hevesim var yarın ehliyetimi alıyorum trafikten dosyamı götürüp alacam ve ondan sonra motora binecem. senin yaşındayken çok hevesliydim motora sabredemiyordum aklımdan türlü türlü fikirler şeytanlıklar geçiyordu bence sabret. herşeyi kuralına göre yap başka bişe demiyorum
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
5
(sabreden derviş muradına ermiş) bilader bende sabrediyorum ama aradada binmemezlik yapmıyorum ama genede ehliyetli sürmekle,herhan aynasızlar çıkacak diye sürmek farklı tabi. Genede bin ama saygılı bir şekilde sür.
bakarsın birlikte alırız belki ehliyeti:D
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
113
(sabreden derviş muradına ermiş) bilader bende sabrediyorum ama aradada binmemezlik yapmıyorum ama genede ehliyetli sürmekle,herhan aynasızlar çıkacak diye sürmek farklı tabi. Genede bin ama saygılı bir şekilde sür.
bakarsın birlikte alırız belki ehliyeti:D

sabret sabret sabret nereye kadar ya : ((
ehliyetim war ama motosikletim yok. yazın bi kanuni racer 200 alacam inşallah.(o da kesin değil ama) sabredemiyorum. motosiklet sürmek sitiyorum off :(
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
İzlenmesi gereken doğru yol motosiklet ehliyeti olan biriyle trafiğe kapalı bir yere (tenha otopark vs.) giderek, başta KASK olmak üzere korumalarını da takarak motosiklet olayını tecrübe etmeye başlamak.Bana sorarsan 16 yaş geç bile sayılır.

Ama ehliyetini alana kadar kesinkes trafiğe çıkmaman gerektiğini anlamalısın.Zaten birçok arkadaş bu konuya değinmiş.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş motor alacak gücün varsa motorun varsa .sitelerde,trafikten uzakta biyerde tam koruma sürebilirsin.fakat sabret derim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst