- Katılım
- 31 Eki 2008
- Mesajlar
- 439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynı durumdayız ben 17 'yi bekliyorum 
Korumalarını takarsan niye tehlikeli olsun ki ben de 16 yaşındayım..
(sabreden derviş muradına ermiş) bilader bende sabrediyorum ama aradada binmemezlik yapmıyorum ama genede ehliyetli sürmekle,herhan aynasızlar çıkacak diye sürmek farklı tabi. Genede bin ama saygılı bir şekilde sür.
bakarsın birlikte alırız belki ehliyeti![]()