16 Yaşındayım Motor için erken mi

Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
16
Arkadaşlar 16 yasındayım çevremdekiler motor için henüz yasımın küçük olduğunu söylüyorlar sizce 16 yas motor için erkenmidir?
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Korumalarını takarsan niye tehlikeli olsun ki ben de 16 yaşındayım..
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Motor kullanmak için yaşın küçük değil , Motoru trafikte kullanmak için yaşın uygun değil demek istemişler herhalde.
Ben ne kadar motor diye kıvranıyorum bir bilsen Ehliyet almadan aldırtmıyorlar kendi param olduğu halde izin yok ve bunda HAKLILAR.
17 yaşını bekle ehliyetini al korkmadan rahat rahat çık trafiğine.
Serseri gibi o ehliyetsiz bebeler gibi gezme . Mahalle arasında kullanırım falan hikaye bunlar kendimden örnek verim sürücü kursunun motorunu aldım ve 5-10 dk mahalle arası yaptıktan sonra trafiğe çıktım.Hikaye bunlar.

Yolda birini ezersin Allah korusun ölür %100 kim suçlu? Direk sen çünkü çıkma hakkın yok trafiğe sen kim oluyorsunda ehliyet almadan çıkıyorsun diye tıkıverirler içeri adamı.
Ayrıyetten cezaları ödücek kadar para saçan biri değilsindir heralde boşu boşuna ceza yemek kmsenin hoşuna gitmez.
İyi düşün

Korumalarını takarsan niye tehlikeli olsun ki ben de 16 yaşındayım..
Yanlız bu arkadaş gibi bilinçsiz biri olma dediklerimi oku mutlaka :)
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
arkadaşlar ehliyet için erken... ama motor için doğru zaman mı buna sen karar verecen.. ilk mobiletime sekiz yaşında sahip oldum ve dururken ayağımı kaldırıma koyuyordum..... 11 yaşımda mz 301 imi aldım... ve oldukça kuvvet li bir motordu....

bu dğoru bişey miydi... bana göre doğru başkalarına göre yanlış... ama ben öyle büyüdüm
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Motor kullanmak için yaşın küçük değil , Motoru trafikte kullanmak için yaşın uygun değil demek istemişler herhalde.
Ben ne kadar motor diye kıvranıyorum bir bilsen Ehliyet almadan aldırtmıyorlar kendi param olduğu halde izin yok ve bunda HAKLILAR.
17 yaşını bekle ehliyetini al korkmadan rahat rahat çık trafiğine.
Serseri gibi o ehliyetsiz bebeler gibi gezme . Mahalle arasında kullanırım falan hikaye bunlar kendimden örnek verim sürücü kursunun motorunu aldım ve 5-10 dk mahalle arası yaptıktan sonra trafiğe çıktım.Hikaye bunlar.

Yolda birini ezersin Allah korusun ölür %100 kim suçlu? Direk sen çünkü çıkma hakkın yok trafiğe sen kim oluyorsunda ehliyet almadan çıkıyorsun diye tıkıverirler içeri adamı.
Ayrıyetten cezaları ödücek kadar para saçan biri değilsindir heralde boşu boşuna ceza yemek kmsenin hoşuna gitmez.
İyi düşün


Yanlız bu arkadaş gibi bilinçsiz biri olma dediklerimi oku mutlaka :)

seni bu düşüncelere sahip olduğun için alnından öpüyorum kardeşim hep böyle devam kazanan sen olursun:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Trafiğe kapalı alanda kullan, trafiğe sakın ama sakın çıkma.
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
ne gibi bi motor istediğine bağlı şöyle küçük kolay zaptedilebilir örneğin honda today neden olmasın?
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
bende 14-15 yaşlarında ilk defa motora binmiştim ilk yıl sadece sokak aralarında gezerdim sonra birden cesaret geldi ilçelere gitmeye başladım ve sonrası kendinden gelio
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
trafiğe kapalı alanda ehliyetini alana kadar kullan sora zaten herkezin dediği gibi kendin gelişirsin trafikte
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
bence bir mobilet al pratik yap bunun sana çok faydası olur sonra yaşına girince güzel bir motor al bak keyfine.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
bende 14-15 yaşlarında ilk defa motora binmiştim ilk yıl sadece sokak aralarında gezerdim sonra birden cesaret geldi ilçelere gitmeye başladım ve sonrası kendinden gelio

Sen daha ehliyetini al önce :queen:

Motor için erken değil ama trafik için erken. :cat:
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
5
ya bilader bende 16 yaşına girdim handa titan 125 lik var ileride eğer motor üzerine bir mesleğin olmasını istiyosan bence yaş ii:D( herkez bana kızacak ama insanın refleksleri bu yaşlarda kuvvetlidir ben kendim kullanıyorum ama bilader sen ehliyeti al sonra başla biz birkere hedefi seçmişiz bundan dönmem :)
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
kardeş benim için erkense senin içinde erken bende 16 yaşındayım ama daha vakit var..
ne kadar koruman olsa da ehliyet olmadan bi işe yarama o korumalar..:)
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
erken kardeş erken bende erkenden basladım şansımız warmıs 1 kere bile yakalanmadan beykoza gidip geldim avcılardan taa ama sen yapma kardeşim ya bişi olursa diye düşün ehliyetini koy cebine sonra ne yapıyosan yap çok şükür aldım ehliyeti trahatım :)
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
44
bende 17 yasındayım 26 aralık sınava gırıcem ıns:) ama ehlıyetı almadan bınme cezalar oldukca agır...
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Helal olsun neymişsin sen polisler mal valla seni yakalayamamışlar ne kadar usta bir sürücü varmış aramızda:) Herneyse..

Şimdi hayatını motora vermeyi düşünüyorsan , bunu meslek edinmek istiyorsan tabiki pratikler yapman lazım değil yapıcaksın! Ama bunu trafikte yapma hakkını sana kanunlar vermiyor trafiğe kapalı alanda artık bi büyüğünmü olur başkasımı olur ehliyetli biri alır götürür seni geniş bir alana ne kadar pratik yapacaksan ne yapmak istiyorsan yaparsın.
Trafikte pratik olmaz , ehliyetini yeni almış olursun o zaman trafikte pratik yapılır: )
Sen başkalarının dediğine bakma , hiç ehliyetsiz bir insanın ölümüne sebep olan bir kişiye şahit olmamışlar , polislerin gevşekliği sayesinde bu zamana kadar "yakalanmadık" diye çocukça bir tabirle dolaşmışlar tabi ya polisler bunların peşinde bunlar yakalanmıor: ) O derece prolar yani.
Sende o kadar profesyonel olduğunda trafiğe çıkarsın kardeşim;)

bende 17 yasındayım 26 aralık sınava gırıcem ıns:) ama ehlıyetı almadan bınme cezalar oldukca agır...

27 Aralık dostum o !! :p Aynı kaderi paylaşıyoruz gelmedi gitti şu gün ya:(
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
113
bende diğerleri gibi düşünüyorum. motosiklet için gayet normal ama trafik için yaşın küçük :)
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Yanlız burda küçük derken senin bebe olduğundan bahsedilmiyor kardeşim , "kanunen" küçük deniyor üstüne alınma ;)
Yoksa birçok kişiden iyi kullanırsın belkide;)
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
kasınlıkle degıl ama daha 1 senen var yasal olark zaten solmısler...ehlıyetını al korumalırını al ondan sonrada baslamak ıcın uygun motoru sec yavas yavas alısırsın ve zamanla buyutursun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst