arkadaşlar hepinize çok teşekkürler...
R3N abicim benim boy 1.70,sözlümün boyu ise 1.82.yani gerçekten uzun.ilişkimizdeki tek garip nokta yolda dolaşırken o bana sarılıyor:queen:
aşkım seni motorumdan bile daha çok seviyorum.
Yanliz dostumuz buyuk lafini etmis belki bayanlar bu lafin degerini bilemezler ama ii bir motorcu bunu duydumu o kisisin buyuk bir ask yasasdigini hemen anlar:cat:
Mutlu olun:queen:
Hoşgeldiniz.Tanışma bölümüne başlık açın isterseniz...