16 şubat..İyiki Doğdun Aşkım

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Sevgili edaaa..aramıza hoşgeldin ve doğum günün kutlu olsun..:rendeer:
Şahinbirinci ile bir ömür boyu mutluluklar...:rendeer: Resimde çok güzel görünüyorsunuz..Allah nazardan saklasın..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
arkadaşlar teşekkür ederim iyi dilekleriniz için inşallah herşey gönlünüzce olur iyi bir aşk nasib eder. :) :cat:


Sanki basıldık...Ama bize bu sitede olduğunu söölememiştin....Ya pot falan kırsaydık?.....:queen: :queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah bı yastıkta gocatsın....yada bı motordaaa :mrgreen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Asker ocağında hafif bir tebessüm ile okudum.Karşılıklı saygıyla bitti uzun zaman önce....Çok zaman geçmiş konuyu açalı.Vay bee yaşlanıyorum sanırım
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
hehe doğru askerlikte bitti sayılır kaldı 50 gün...gerçekten yeni bir hayat...bu sefer daha sıkı tutunmak lazım daha yapacak çok uzun yollar ve gezilecek yerler var
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
bu konu metehan atılmadan açılmış.ortada gene sağlam bir hort var ya.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hehe doğru askerlikte bitti sayılır kaldı 50 gün...gerçekten yeni bir hayat...bu sefer daha sıkı tutunmak lazım daha yapacak çok uzun yollar ve gezilecek yerler var

askerde özlenir böyle eski vak'alar,kimi hüzünlü anlarda numara bile çevrilir ama sonrası kakaş bir gururla sonlanır ve trrrrak...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
askerde değilde bu durumu sivilde çok yaşadım ve hep kaybettim sonra öğrendimki aşkta gurur olmazz:)
"vurdun mu tokadı inleteceksin avradı,erkek olcan erkek..."
derlerdi o zamanlar(MS:1980-1990 filan)
kız arkadaşını tokatlayanların hava yaptığı hırt bir dünyada eğitim ile ne kadar değişebileceğimizi tahlil safhasındaydık henüz
gurur bir insanda,bi eşşeklerde vardı ençok,
Hangi cins idik bilemedik:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst