arkadaşlar teşekkür ederim iyi dilekleriniz için inşallah herşey gönlünüzce olur iyi bir aşk nasib eder.:cat:
Asker ocağında hafif bir tebessüm ile okudum.Karşılıklı saygıyla bitti uzun zaman önce....Çok zaman geçmiş konuyu açalı.Vay bee yaşlanıyorum sanırım
bu konu metehan atılmadan açılmış.ortada gene sağlam bir hort var ya.
hehe doğru askerlikte bitti sayılır kaldı 50 gün...gerçekten yeni bir hayat...bu sefer daha sıkı tutunmak lazım daha yapacak çok uzun yollar ve gezilecek yerler var
askerde özlenir böyle eski vak'alar,kimi hüzünlü anlarda numara bile çevrilir ama sonrası kakaş bir gururla sonlanır ve trrrrak...
konuyu okurken onun mesajını görünceye kadar konun hort olduğunu anlamamıştım.sahinbirinci kendi kendiğine topiğini hortlatmış mete_hanla ben alaka kuramadım :silent:
"vurdun mu tokadı inleteceksin avradı,erkek olcan erkek..."askerde değilde bu durumu sivilde çok yaşadım ve hep kaybettim sonra öğrendimki aşkta gurur olmazz![]()