16 Nisan Pazarmiş... Haydi Pikniğe...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
alican abi hani geleceğimden değil ya;
niye katılımcı almıyosun listeye anlamadım?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
RR grubundan petitfalcon da geziye katılıyor. Listeye eklenmesi açısıdan ilan olunur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şiiişt millet artcı var dikkate alınız lütfen !


Yarın pankart açtıracaksınız en sonunda yolun stüne "Dikkat Artcı var !" diye :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motti60' Alıntı:
oky sevinirim valla telle haberleşelim benim cep 0505 371 5735 bide saat kaçta orda olacam? Ayrıca bu gün serviste ercüment abiye bakım falan yaptırdım gerçi henüz 150km oldu ama malüm çin çon yolda ne olur ne olmaz halat falanda alsakmı acaba:silent: ortalama 100 kişi var 50 si bozulsa 50 si çeker:queen:

acayip heyecanlıyım yaw:flower:

pardon motta60 mesajını görmemişim telefon numaranı aldım arayınca motta mı dicem adın ne :)
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
zuhtupasa' Alıntı:
Gruplar konusunda site yönetimi ile ortak kararımızı bildiriorum...

1. Bu tip bir kalabalık organizasyonda kesinlikle gruplaşarak toplu sürüş yapılmalıdır.

2. Toplu sürüş kurallarını herkes mutlak okumuş olmalıdır.

3. Grupların öncü ve soncuları mutlaka olacak veher grupta her kategoriden motor olabilecektir.

4. Gruplaşmadaki ana amaç; farklı güç ve kategorilerde motorları ayırmak değil, özellikle çoğunlukta olan daha az deneyimli motorcu kardeşlerimize yardımcı olarak güvenli ve keyifli bir sürüş yaşamaktır.

5. Hava durumu, yol güzergahı ve olası kötü otomobil sürücülerine karşın bu tip uygulama yapılması olmazsa olmazdır.

6. Grup yapılacak olması her bir grubun kopup gitmesi veya münferit hareketinden ziyade; grupların kendi iç güvenliklerinin sağlanarak, hem yogun olacak trafikte güvenli sürüşü sağlamak, hemde güvenli bir şekilde ulaşma noktamıza varmaktır.


SONUÇ:
Gruplara ayrılarak toplu sürüş yapılacaktır. Bu kadar kişinin güvenliği ve sağlığı site yönetimi olarak bizlerin 1. önceliğidir.
S&S
Paşam levent'te bu oluşması gereken grupları organize edecek arkadaşlar varmı grupları kim düzenliyecek ordaki liderimiz kim olacak bunla ilgili açıklamanızı göremedim,varsa hatılatın lütfen...Kim kimin peşinden gidecek bilelim.Yoksa ortalık çorba olur...
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
bende gelmek istiyorum ama bu gece 23:30 da belli olacak... Ben esenyurttan gelicem BEYLİKDÜZÜ nden geleck arkadaşlar
tam olarak nerede buluşacak ben yeniyim buralarda her semti net bilmiyorum...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar kendimi iyice acındırayım demin serkan79 a anlattım yaptığımı akli dengemden şüphe duymaya başladı :)
Ben Afyondan geliyorum sırf bu gezi için Afyondan Eskişehire otostopla geçtim Eskişehirden de istanbula gece 1.30 da trenle gidecem sabah 7,30 da haydarpaşadayım inerinmez ilk işim anadolu yakası buluşma noktasına gitmek olacak. Umarım benim gibi uzaktan gelen bir artcıyı ortada bırakmazsınız.
Bu saatten sonra online olabileceğimi zannetmiyorum. 24 saat Cep telefonum açık olacak Cep: 0544 252 71 65 artcı alabilirim diyen arkadaşlar bana ulaşabilirseler sevinirim..
ee artık alacak kimse çıkmazcsa :thumright bende arkanızdan el sallıcam :salut: :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CenkKeskin' Alıntı:
Arkadaşlar kendimi iyice acındırayım demin serkan79 a anlattım yaptığımı akli dengemden şüphe duymaya başladı :)
Ben Afyondan geliyorum sırf bu gezi için Afyondan Eskişehire otostopla geçtim Eskişehirden de istanbula gece 1.30 da trenle gidecem sabah 7,30 da haydarpaşadayım inerinmez ilk işim anadolu yakası buluşma noktasına gitmek olacak. Umarım benim gibi uzaktan gelen bir artcıyı ortada bırakmazsınız.
Bu saatten sonra online olabileceğimi zannetmiyorum. 24 saat Cep telefonum açık olacak Cep: 0544 252 71 65 artcı alabilirim diyen arkadaşlar bana ulaşabilirseler sevinirim..
ee artık alacak kimse çıkmazcsa :thumright bende arkanızdan el sallıcam :salut: :salut:

manyakk :)

anadolu yakasında toplanacak arkadaslar :
cenk kardeşimiz taktire şayan bi davranışta bulundu ve tee afyondan cıkıp otostopla eskişehire geldi eskişehirden haydarpaşaya gececek bu ne motosiklet.net sevgisi bu ne manyaklık demeyin arkadasın hevesini kursagında bırakmayın zaten toplanma yerine geldigi zaman illaki orda bırakmazsınız ama yinede bende söyliyim dedim ikeadan son durak fazla bi mesafe değil dönüşte ben alırım bu manyagı otostop çekebilecegi bi yere bırakırım afyona döner :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
serkan79' Alıntı:
tee afyondan cıkıp otostopla eskişehire geldi eskişehirden haydarpaşaya gececek bu ne motosiklet.net sevgisi bu ne manyaklık demeyin
E manyaak!
Ama fazlasıyla saygıyı hakedecek bir manyaklık.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yav manisadan 5 gol yedik şampiyonluk gidiyomu ne :pr:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
yav şu bizimkiler misafirlikten gelselerdeee...
dostlar aranıza bizimkilere bağlı olarak katılabilirim...
yarın akrabamızın düğünü + mevlüt + evde ustalar parke yapacaklar...
eğer babamı düğüne + annemi mevlüte + bende evde duracam gibi geliyooo
ya babamı kandırp yada annemi kandırıp vayahut.. ustaları kandırıp sizin yanınıza gelmek istiyoooooooooooooooooooooommmmmmmmmmmm
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tunoka' Alıntı:
Takma kafana kardeş G.S ye bileniyoruz numara bu bi 5 te biz g.s ye ararız..........mı acaba?

amca ağzından bal akıyo :)
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
Yaw piknigin tadı kactı.Yarın hangi moralle gezmeye gitcez bilmiyorum..
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
Sabah 10.00 da ikea adresini bilmeyen arkadaşlar için anadolu grubundan bazı arkadaşlar oraya giderek olarla ikeaya yönelecekler.Bilginize..........
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tunoka' Alıntı:
Yaw piknigin tadı kactı.Yarın hangi moralle gezmeye gitcez bilmiyorum..

niye abi hayırdır
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
arkadaşlar afyondan gelecek üşütüğü raptor çetesi olarak biz karşılayacağız bilginize..şuanda eskişehirde 1,30 da trene binecek
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst