16 Nisan Pazarmiş... Haydi Pikniğe...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
serkan79' Alıntı:
ataköy metro duragında bekle beraBER gidelim :)


kardeş o zaman bizde 2-3 kişi cevizlibağda buluşacaz bizide alın
alısanız saati verin ona göre orda konuçlanırız levente beraber hgideriz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son hava durumunu veriorum;
Buluşma saatinde (11.00 am) hava açık, parçalı bulutlu (Bulut oranı %39)
Sıcaklık 17 derece civarında.
Rüzgar kuzeydoğudan 4 knot esecek.
İlerleyen saatlerde bulut oranının %18 lere kadar gerileyecek ve hava sıcaklıgı 20 dereceye kadar cıkacak.
Son sorular.:
-haslanmıs yumurtalar hazırmı?
-zeytinyaglı yaprak sarmayı kim getircem dedi?
-cizgisiz pijaması olmayan varmı?
-patlak top getirmeyi unutacakmısınız?
-annenizden getireceginiz çamasır iplerini sökerken fırca yedinizmi?
-motorların deposu tamamen boşmu?:queen:
S&S
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Arkadaşlar yarın ki gezi için annem ve ablamın da gözleri dönmüş böyle bişeyi kaçıramayız bizde arabayla gelioruz dediler.Artçı olan varsa 2 kişi alabiliriz arabaya.Beylikdüzünden çıkıcaz.Muhtemelen e-5 üzerinden gideriz.Haberiniz olsun.Bir sorun olursa en geç bu akşama kadar haber veririm.:cat:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar hava açtı sıcak olmaya başladı herşey güzel
paşam bi güncel cek bakalım c.tesi sabahı listeye
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Damalı pijama olmaz ama seninki renkli olsun :queen:
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
FutureShock' Alıntı:
Arkadaşlar yarın ki gezi için annem ve ablamın da gözleri dönmüş böyle bişeyi kaçıramayız bizde arabayla gelioruz dediler.Artçı olan varsa 2 kişi alabiliriz arabaya.Beylikdüzünden çıkıcaz.Muhtemelen e-5 üzerinden gideriz.Haberiniz olsun.Bir sorun olursa en geç bu akşama kadar haber veririm.:cat:
Beylikdüzü grubu nerde bulusacaksınız kaç kişi oluyoruz (migrosta buluşsak uyarmı?)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:queen: Hava güzel
:queen: Çizgili picama yoktu bir arkadaştan ödünç aldım
:queen: Patlak top yoktu onuda halederim birazdan bir top alıp patlatacağım
:queen: Yemek konusunda otlakcılıkla idare edeceğim
:cat: Ben hazırım
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
evet arkadaşlar biz bekarlar nereden bulalım sarmaları..böğrekleri..
valla otlanıcaz evde hazırlık yapanlara duyrulur..
olmadı ciğerci kedisi gibi karşılarına geçip boyun bükücez...
olmadı dilenicez....:salut: :rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
zuhtupasa' Alıntı:
Son hava durumunu veriorum;
Buluşma saatinde (11.00 am) hava açık, parçalı bulutlu (Bulut oranı %39)
Sıcaklık 17 derece civarında.
Rüzgar kuzeydoğudan 4 knot esecek.
İlerleyen saatlerde bulut oranının %18 lere kadar gerileyecek ve hava sıcaklıgı 20 dereceye kadar cıkacak.
Son sorular.:
-haslanmıs yumurtalar hazırmı?
-zeytinyaglı yaprak sarmayı kim getircem dedi?
-cizgisiz pijaması olmayan varmı?
-patlak top getirmeyi unutacakmısınız?
-annenizden getireceginiz çamasır iplerini sökerken fırca yedinizmi?
-motorların deposu tamamen boşmu?:queen:
S&S

ben tek gelicem..tamam oradan da yiyicez ama
bakın söylemedi demeyin ben cok sık acıkırım evde hazırlık yapan kardeşlerim lütfeeenn beni ve tek gelen arkadaşlarıda düşünüüünnn..:salut:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
MACGYVER' Alıntı:
evet arkadaşlar biz bekarlar nereden bulalım sarmaları..böğrekleri..
valla otlanıcaz evde hazırlık yapanlara duyrulur..
olmadı ciğerci kedisi gibi karşılarına geçip boyun bükücez...
olmadı dilenicez....:salut: :rendeer:
:queen: OK dostum aynen
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
yaw gidiceğimiz yerde stok yokmu yaa:silent:
harbi harbi aç kalmayız umarım olmazsa bende otlanırım:p
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:queen: ASFALT AĞLIYACAK
100 MAKİNE 3M MESAFEDE TAKİP ETSEK 300M KONVOY YAPAR:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark' Alıntı:
:queen: ASFALT AĞLIYACAK
100 MAKİNE 3M MESAFEDE TAKİP ETSEK 300M KONVOY YAPAR:queen:
Toplu sürüş kurallarını okumayı unutmayıııınn:queen:
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
211
eşimin kaskı yok birazdan sirkeciye gidip kask alacağım tunoko abi biz %80 cevizlibağdan gideceğiz %20 kaynanaya uğrayıp sultançiftliğinden teme çıkacağız. ayrıca bugün servisle görüştüm kısa süreli 160 bas diyor sen ne dersin
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
483
knight79' Alıntı:
Kadıköy-Göztepe civarlarından giden var mı acaba?


arkadasım kadıkoyden geleceksen bız capıtolun orda bulusup erken den kahvaltı edıcez bı gurup ozelden numaranı ver de bı goruselım :)
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
baggio' Alıntı:
eşimin kaskı yok birazdan sirkeciye gidip kask alacağım tunoko abi biz %80 cevizlibağdan gideceğiz %20 kaynanaya uğrayıp sultançiftliğinden teme çıkacağız. ayrıca bugün servisle görüştüm kısa süreli 160 bas diyor sen ne dersin
Ok. Baggio bi şekilde oradada karşılaşırız.Ewet aynı fikirdeyim uzun süreli degil 100-120-140-160 gor ama kısa süreli diyorlar..Beni plaka 34 EA 6612 yolda yakalarsın belki..
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
tunoka' Alıntı:
Beylikdüzü grubu nerde bulusacaksınız kaç kişi oluyoruz (migrosta buluşsak uyarmı?)

OK migros uyar bana saati belirleyelim sadece.Metemen de beylikdüzünden ama o cevizlibağda katılıcak.Başka beylikdüzünden gelen varsa haber versin ?? Cevizlibağda toplanıcak olan gurup - saat kaçta orda toplanıyoruz ona göre beylikdüzünden çıkalım? Börek isteyen arkadaşlar meraklanmasın annemler yapıyo börekleri :cherry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst