- Katılım
- 30 Mar 2005
- Mesajlar
- 295
serkan79' Alıntı:ataköy metro duragında bekle beraBER gidelim![]()
kardeş o zaman bizde 2-3 kişi cevizlibağda buluşacaz bizide alın
alısanız saati verin ona göre orda konuçlanırız levente beraber hgideriz
serkan79' Alıntı:ataköy metro duragında bekle beraBER gidelim![]()
Beylikdüzü grubu nerde bulusacaksınız kaç kişi oluyoruz (migrosta buluşsak uyarmı?)FutureShock' Alıntı:Arkadaşlar yarın ki gezi için annem ve ablamın da gözleri dönmüş böyle bişeyi kaçıramayız bizde arabayla gelioruz dediler.Artçı olan varsa 2 kişi alabiliriz arabaya.Beylikdüzünden çıkıcaz.Muhtemelen e-5 üzerinden gideriz.Haberiniz olsun.Bir sorun olursa en geç bu akşama kadar haber veririm.:cat:
zuhtupasa' Alıntı:Son hava durumunu veriorum;
Buluşma saatinde (11.00 am) hava açık, parçalı bulutlu (Bulut oranı %39)
Sıcaklık 17 derece civarında.
Rüzgar kuzeydoğudan 4 knot esecek.
İlerleyen saatlerde bulut oranının %18 lere kadar gerileyecek ve hava sıcaklıgı 20 dereceye kadar cıkacak.
Son sorular.:
-haslanmıs yumurtalar hazırmı?
-zeytinyaglı yaprak sarmayı kim getircem dedi?
-cizgisiz pijaması olmayan varmı?
-patlak top getirmeyi unutacakmısınız?
-annenizden getireceginiz çamasır iplerini sökerken fırca yedinizmi?
-motorların deposu tamamen boşmu?:queen:
S&S
:queen: OK dostum aynenMACGYVER' Alıntı:evet arkadaşlar biz bekarlar nereden bulalım sarmaları..böğrekleri..
valla otlanıcaz evde hazırlık yapanlara duyrulur..
olmadı ciğerci kedisi gibi karşılarına geçip boyun bükücez...
olmadı dilenicez....:salut: :rendeer:
Toplu sürüş kurallarını okumayı unutmayıııınn:queen:dostdark' Alıntı::queen: ASFALT AĞLIYACAK
100 MAKİNE 3M MESAFEDE TAKİP ETSEK 300M KONVOY YAPAR:queen:
knight79' Alıntı:Kadıköy-Göztepe civarlarından giden var mı acaba?
Ok. Baggio bi şekilde oradada karşılaşırız.Ewet aynı fikirdeyim uzun süreli degil 100-120-140-160 gor ama kısa süreli diyorlar..Beni plaka 34 EA 6612 yolda yakalarsın belki..baggio' Alıntı:eşimin kaskı yok birazdan sirkeciye gidip kask alacağım tunoko abi biz %80 cevizlibağdan gideceğiz %20 kaynanaya uğrayıp sultançiftliğinden teme çıkacağız. ayrıca bugün servisle görüştüm kısa süreli 160 bas diyor sen ne dersin
tunoka' Alıntı:Beylikdüzü grubu nerde bulusacaksınız kaç kişi oluyoruz (migrosta buluşsak uyarmı?)