16 mart ehliyet sınavı bir el atın lütfen

Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
13 şubat 1995 doğumluyum A2 ehliyetim var B ehliyet için kurs ilk önce girebilirsin dedi bütün her şeyi ayarladım belgeler sabıka kayıtları doktor raporları, sonra dosyaları verirken nisan sınavına girceksin dedi. Bir yandan sinir oldum diğer yandansa 1 an önce almak istiyorum bilgisi olan biri yardımcı olsun arkadaşlar internettede mebin sitesinde adam akıllı bir bilgi bulamadım.

Şimdiden Teşekkürler..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
18 yaşını doldurduğunda kursa kayıt olabiliyorsun ve sen yaşını tam olarak doldurmuş olduğunda 16 Mart sınavının kayıtları devam ediyor olacak. Yani sorun görünmüyor.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
adam bana diyor ki 31 ocak gece 12 de kayıtlar bitmiş olacak diyor ben bakıyorum internette sınav kayıt için 12 şubat 26 şubat arası para yatırılabiliyor yazıyor... Anlayamadım kesin olarak eminmisiniz 13 şubatta 18 yaşımı doldurmuş olcam
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
ilçede 5 kurs var ben 1 iyle muhatap oldum.. Arkadaş sormuş tam emin olmamakla birlikte giremiyo demişler bir bilen çıkmadı şu işi nasıl bişeydir anlamadım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adam bana diyor ki 31 ocak gece 12 de kayıtlar bitmiş olacak diyor ben bakıyorum internette sınav kayıt için 12 şubat 26 şubat arası para yatırılabiliyor yazıyor... Anlayamadım kesin olarak eminmisiniz 13 şubatta 18 yaşımı doldurmuş olcam

Sınav harcı yatırma son gününden 1-2 gün öncesine kadar kayıtlar devam ediyor oluyor, başka kursa da sor bence.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
başka kursa sor kontenjanları dolmuş seni bir sonraki sınava atmaya çalışıyorlar boş yere bekleyeceksin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu sınav sorularından 1-2 tanesini yaş hesaplama yapsalar sınavdan kalanların oranı %90'a çıkacak.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
Cevap veren herkese teşekkürler yarın il merkezinden bir kaç kursu arayıp sorıyım boşuna 1.5 2 ay beklemeyelim
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
öyle derler tabi. sana taa başta deseler belki sen o zaman aralığında başka bir kurs ile anlaşacaksın.bunlar ne tilki bunlaaar
 
Katılım
1 Eki 2012
Mesajlar
284
kardeşim sen 10.02.2013 yılında a2 ehliyet için kursa başvuru yapabilirsin
ben 09.02.96 lıyım martta a2 sınavına girebiliyomuyum


---------- Mesajlar birleştirildi - 08:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:39 ----------

KaizeN188 Kardeşim sen Nisandaki sınava girebilirsin kursa kaydını 14 Şubatta yapabilirler 18 yaşını ozaman doldurmuş oluyorsun
13 şubat 1995 doğumluyum A2 ehliyetim var B ehliyet için kurs ilk önce girebilirsin dedi bütün her şeyi ayarladım belgeler sabıka kayıtları doktor raporları, sonra dosyaları verirken nisan sınavına girceksin dedi. Bir yandan sinir oldum diğer yandansa 1 an önce almak istiyorum bilgisi olan biri yardımcı olsun arkadaşlar internettede mebin sitesinde adam akıllı bir bilgi bulamadım.

Şimdiden Teşekkürler..
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
99
kardeşim sen 10.02.2013 yılında a2 ehliyet için kursa başvuru yapabilirsin

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:39 ----------

KaizeN188 Kardeşim sen Nisandaki sınava girebilirsin kursa kaydını 14 Şubatta yapabilirler 18 yaşını ozaman doldurmuş oluyorsun

3 4 kursu aradım kurs açmalar ayın ilk 10 günü oluyormuş alamayız hata verir program diyorlar bizim iş bu gidişle nisana kaldı sağol eyvallah
 
Katılım
8 Tem 2012
Mesajlar
147
kardeşim sen 10.02.2013 yılında a2 ehliyet için kursa başvuru yapabilirsin

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:39 ----------

KaizeN188 Kardeşim sen Nisandaki sınava girebilirsin kursa kaydını 14 Şubatta yapabilirler 18 yaşını ozaman doldurmuş oluyorsun



beyler 01,03,1996 doğumluyum 16 marttaki a2 ehliyet sınavına gireebilirmiyim şimdiden teşekkürler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst