- Katılım
- 12 Kas 2009
- Mesajlar
- 99
- Konu Yazar
- #1
13 şubat 1995 doğumluyum A2 ehliyetim var B ehliyet için kurs ilk önce girebilirsin dedi bütün her şeyi ayarladım belgeler sabıka kayıtları doktor raporları, sonra dosyaları verirken nisan sınavına girceksin dedi. Bir yandan sinir oldum diğer yandansa 1 an önce almak istiyorum bilgisi olan biri yardımcı olsun arkadaşlar internettede mebin sitesinde adam akıllı bir bilgi bulamadım.
Şimdiden Teşekkürler..
Şimdiden Teşekkürler..