BABOCAN İNAN RESİMLERE AĞLAYARAK BAKTIM..TÜM ARKADAŞLARIMIZI YÜREKTEN HEMDE CANI GÖNÜLDEN KUTLUYORUM..SİZLER O YAVRULARI GÜLDÜRDÜNÜZ YA CENAB-I ALLAH' TA SİZLERİ GÜLDÜRSÜN..ALLAH RAZI OLSUN..:rendeer:baba müslüm;431411' Alıntı:Siz merak etmeyin kardeşim biz tüm MT yi en iyi şekilde orada temsil ettik, belkide gelmemeniz iyi olmuştur zira ben 1 hafta kendimi toplıyamam, hele çıkarken o çocuklardan bazılarının ağlamaları vardıya, hala kulaklarımda bize yine gelin olurmu diyorlardı.
BABOCAN İNAN RESİMLERE AĞLAYARAK BAKTIM..TÜM ARKADAŞLARIMIZI YÜREKTEN HEMDE CANI GÖNÜLDEN KUTLUYORUM..SİZLER O YAVRULARI GÜLDÜRDÜNÜZ YA CENAB-I ALLAH' TA SİZLERİ GÜLDÜRSÜN..ALLAH RAZI OLSUN..:rendeer: