15w-50 yağ kışın kullanılır mı?

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
kışın 10w40 ya da 10w50 daha uygun olacaktır. bulunduğun yer için 5w-40 gereksizdir.
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
viskozityus4.gif
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
elinizde varsa kullanın ama yok yeni alınacaksa 10-40 uygundur..Bendede 15-40 aksoil yağ var 3L.. Ybr 250 yağ değişimi yacağım ama 10-40 bi yağ alıcam malum önümüz kış nisan mayıs ayına kadar aynı yağ gider..aksoil ide bu gün babamın arabasına koyduk 1 litre yağ eksiltmiş malum lpg li :p ben olmasam adam motoru eline alacak :queen:
 
Katılım
10 Ocak 2012
Mesajlar
172
10-40 bence de iyidir bu havalarda..15-50 kalın gelir.Daha önce sıkıntı yaşamıştım.Kalın olduğundan soğukta ilk marşta falan debriyaj tam ayıramayabiliyor.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
10/40 yarı sentetik api sj ve üstü bi yağ kullanman yeterli olucaktır.
 
Katılım
1 Mar 2012
Mesajlar
133
Günümüzde üreticiler artık tüm iklim koşullarına hitap eden ürünler meydana getirdiler.
O manada çok düşünmeden kullanabilirsin, sorun olmaz.Bu vizkozite olayında kafanızı pek takmayın.
İçten yanmalı motorlarda daha önemli olan şey hava filtresidir.Hava filtresi motora giren tozları tutar ve motor yağının daha uzun süre temiz kalmasını sağlar bu nedenle önemli olan filtredir.Yağın vizkozitesi ikinci planda düşünülmesi gereken bi detaydır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst