- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar aranıza yeni katıl 151 s moror var ama çalışmıyor. el marjı sorunlu olduğu için ayak marşını kullanıyorum.şimdi şöle marşa bastığım anda motor çalışıyo ama çık diye bi ses geliyo ve stop ediyo sorun nerde olabilir.tabi bu ses stop etikten sonra geliyo yani motor stop ettimi hemen çık diye ses geliyo ve duruyo sabaları oluyor genelde yani motor sğukken kardeşime biraz gaz ver dedim ve ayak marşına asıldım çalıştı. biraz tutmasını istedim ve bi daha stop etmedi motoru stop ettim ve tekrar ayak marşına bastım motor çalıştı ısınınca sorun yok ama soğukken baya uğraştırıyo bıktım artık her sabah uğraşmaktan başka bi çaresi yokmu bu işin bi el atın nerede sorun vardır. sizce şimdiden tşekkürler.