aradakı guc mu bnde arada tek fark war oda grenajlar bnce en mantıklısı bi japon 2,el falan sen bılırsın yınede
Bencede zata o kadar para verilmez al ikinci el bir japon bak keyfine.Hatta kymco'yada bak people's 200 sana göre 2. eli.Hem bu çinlilere toz yutturur.Hatta agility 125 bile.![]()
150 zc den 150 zata geçiş yapmak ?? mantıklı mıdır?
yoksa aradaki güç v özellıklere bakılacak olursa buna gerek yok mu_?
ne geregi var kardeş parana yazık.. zc dahada şekilli bana sorarsan geçmişken burgman400 e fln geç ikinci el..
evet benım d niyetim sizlerin fikrini almak
zaten herkez ister bi burgmanı olsun tabı bende
daha motorum 1300 km bazen diyorum galiba bu scooterdan tez sıkılacam işte makul olan bana göre tabı fiyat olarak ya bır cbf 150 yada tvs apache almak niyetım var ama daha kararsızım
dediklerinde güzelde anca vites değiştirmiş olursun senin motordan bi farkları olmaz eğer iş yapmayacaksan kuryelik gibi almışken tarz bi motor alda sana scooterin rahatlıgını aratmasın çinliden memnunsan çinli çapırla devam et derim
zaten tek kaygım scooter dakı rahatlıgı ararmıyım yoksa viteslide daha mı bı keyfım yerine gelir ... mesele orda düğümleniyo
scooterin bi ozelliği vardır rahattır vız vız istedigin yere gidersin önden su yemezsin vs.vs. aldıgın vitesli motorunda bi ozelliği olması lazım apache ybr titan iş motorlarıdır bi yerden bi yere seri çevik gitmeye yarar ben şahsen hiçbir zevk almıyorum iş görür ama bunla karıstırılmasın çinlidende on kat kalitelidirler ama bi tarzları yoktur bana sorarsan keyfide yoktur zevk almak istiyorsan az paraya çok köfte istiyorsan alacaksın bi çapır hem yatak gibi binip gideceksin bide egzos yaparsın seside hosuna gider kullanmanda kolay olur scooterden sonra kral gibi gidersin başkada küçük makina yok zaten aslında 500den aşağı cruiser yalanda sana güzel gelir şu an zcden sonra ilerde bi en500 çekersin
İntihar olur...:wiinkk:150 zc den 150 zata geçmek??
Bence tarz motoru ne için kullandığına bağlı eğer işine gidip gelmek için kısa mesafelerde trafikten dert yanmamak için alıcaksan yine temiz ve güzel bir scooter al ama arada uzun gezilerede çıkarım dersn cbf 150'de olabilir gerçi 150-250'li scooterlarlada uzun yol yapabilirsin forumda people 200 kullanan bir abi var galiba kullanıcı ismi toroman dı.Her fırsatta motoruyla gezi yapıyor ve fotolarını koyuyor önce motorru ne için istediğine cevap ver sonra forumdaki arkadaşlar size yardımcı olur![]()
aslında ZAT 150 iyidir... ben 15.000 km yaptım... banamısın demedi. tabi ilk kullanıcıda önemli!!! genelde çin mallarına karşı genel olarak haklı tepkier var tabiki...
bende iyi bir motor almanı tercih ederim; zat farklı bir motor... diğr çin malları gibi değil... ben kendi adıma fazlasıyla memnunum,tabiki 150 cc bir süre sonra yetmiyor... en azından 2 kişi bindiğinde... eğer zat'a binip denemek istersen,test etmek istersen ben burdayım... gel,bak,bin... karar ver... her konud yanlış yapmanı istemem.... şunuda yazmadan edemiyeceğim,benimde hayalimde cruser var. ama scooter'ın rahatlığıda bi başka... ayrıca http://www.motosiklet.net/forum/mot...25-mt-hakk-nda.html?highlight=mondial+zat+150 bu topic'tende her türlü bilgiyi alabilirsin...