150 zc den 150 zata geçmek??

son

Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
63
150 zc den 150 zata geçiş yapmak ?? mantıklı mıdır?
yoksa aradaki güç v özellıklere bakılacak olursa buna gerek yok mu_?
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
108
aradakı guc mu bnde arada tek fark war oda grenajlar bnce en mantıklısı bi japon 2,el falan sen bılırsın yınede
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
72
bende olsam cıbır alırdım o fiyata

tabi 2.el .
 
Son düzenleme:

son

Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
63
aradakı guc mu bnde arada tek fark war oda grenajlar bnce en mantıklısı bi japon 2,el falan sen bılırsın yınede

evet güç arasında bir fark yok sayılır..



Silindir Hacmi : 149,6 cm³ / 150ZC
Silindir Hacmi : 152 cm³ / 150 zat
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Bencede zata o kadar para verilmez al ikinci el bir japon bak keyfine.Hatta kymco'yada bak people's 200 sana göre 2. eli.Hem bu çinlilere toz yutturur.Hatta agility 125 bile.;)
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
150 zc den 150 zata geçiş yapmak ?? mantıklı mıdır?
yoksa aradaki güç v özellıklere bakılacak olursa buna gerek yok mu_?

ne geregi var kardeş parana yazık.. zc dahada şekilli bana sorarsan geçmişken burgman400 e fln geç ikinci el..
 

son

Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
63
ne geregi var kardeş parana yazık.. zc dahada şekilli bana sorarsan geçmişken burgman400 e fln geç ikinci el..

evet benım d niyetim sizlerin fikrini almak
zaten herkez ister bi burgmanı olsun tabı bende

daha motorum 1300 km bazen diyorum galiba bu scooterdan tez sıkılacam işte makul olan bana göre tabı fiyat olarak ya bır cbf 150 yada tvs apache almak niyetım var ama daha kararsızım
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
evet benım d niyetim sizlerin fikrini almak
zaten herkez ister bi burgmanı olsun tabı bende

daha motorum 1300 km bazen diyorum galiba bu scooterdan tez sıkılacam işte makul olan bana göre tabı fiyat olarak ya bır cbf 150 yada tvs apache almak niyetım var ama daha kararsızım

dediklerinde güzelde anca vites değiştirmiş olursun senin motordan bi farkları olmaz eğer iş yapmayacaksan kuryelik gibi almışken tarz bi motor alda sana scooterin rahatlıgını aratmasın çinliden memnunsan çinli çapırla devam et derim
 

son

Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
63
dediklerinde güzelde anca vites değiştirmiş olursun senin motordan bi farkları olmaz eğer iş yapmayacaksan kuryelik gibi almışken tarz bi motor alda sana scooterin rahatlıgını aratmasın çinliden memnunsan çinli çapırla devam et derim

zaten tek kaygım scooter dakı rahatlıgı ararmıyım yoksa viteslide daha mı bı keyfım yerine gelir ... mesele orda düğümleniyo
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
zaten tek kaygım scooter dakı rahatlıgı ararmıyım yoksa viteslide daha mı bı keyfım yerine gelir ... mesele orda düğümleniyo

scooterin bi ozelliği vardır rahattır vız vız istedigin yere gidersin önden su yemezsin vs.vs. aldıgın vitesli motorunda bi ozelliği olması lazım apache ybr titan iş motorlarıdır bi yerden bi yere seri çevik gitmeye yarar ben şahsen hiçbir zevk almıyorum iş görür ama bunla karıstırılmasın çinlidende on kat kalitelidirler ama bi tarzları yoktur bana sorarsan keyfide yoktur zevk almak istiyorsan az paraya çok köfte istiyorsan alacaksın bi çapır hem yatak gibi binip gideceksin bide egzos yaparsın seside hosuna gider kullanmanda kolay olur scooterden sonra kral gibi gidersin başkada küçük makina yok zaten aslında 500den aşağı cruiser yalanda sana güzel gelir şu an zcden sonra ilerde bi en500 çekersin
 

son

Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
63
scooterin bi ozelliği vardır rahattır vız vız istedigin yere gidersin önden su yemezsin vs.vs. aldıgın vitesli motorunda bi ozelliği olması lazım apache ybr titan iş motorlarıdır bi yerden bi yere seri çevik gitmeye yarar ben şahsen hiçbir zevk almıyorum iş görür ama bunla karıstırılmasın çinlidende on kat kalitelidirler ama bi tarzları yoktur bana sorarsan keyfide yoktur zevk almak istiyorsan az paraya çok köfte istiyorsan alacaksın bi çapır hem yatak gibi binip gideceksin bide egzos yaparsın seside hosuna gider kullanmanda kolay olur scooterden sonra kral gibi gidersin başkada küçük makina yok zaten aslında 500den aşağı cruiser yalanda sana güzel gelir şu an zcden sonra ilerde bi en500 çekersin

ya az paraya çok köfte meselesi değil v haklısın motor tarz meselesidir haklısın ... ama çapır sankı pek istemiyorum belkı kullansam hoşuma gidebilir amaq ılk ızlenım olarak ıstemıyorum gıbi
enduro olabilir
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Bence tarz motoru ne için kullandığına bağlı eğer işine gidip gelmek için kısa mesafelerde trafikten dert yanmamak için alıcaksan yine temiz ve güzel bir scooter al ama arada uzun gezilerede çıkarım dersn cbf 150'de olabilir gerçi 150-250'li scooterlarlada uzun yol yapabilirsin forumda people 200 kullanan bir abi var galiba kullanıcı ismi toroman dı.Her fırsatta motoruyla gezi yapıyor ve fotolarını koyuyor önce motorru ne için istediğine cevap ver sonra forumdaki arkadaşlar size yardımcı olur;)
 

son

Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
63
Bence tarz motoru ne için kullandığına bağlı eğer işine gidip gelmek için kısa mesafelerde trafikten dert yanmamak için alıcaksan yine temiz ve güzel bir scooter al ama arada uzun gezilerede çıkarım dersn cbf 150'de olabilir gerçi 150-250'li scooterlarlada uzun yol yapabilirsin forumda people 200 kullanan bir abi var galiba kullanıcı ismi toroman dı.Her fırsatta motoruyla gezi yapıyor ve fotolarını koyuyor önce motorru ne için istediğine cevap ver sonra forumdaki arkadaşlar size yardımcı olur;)

iyide kısıtlama gibi bir durum yok yanı gün olur evden işe de olur gün olur gezide olur bırınden bırını sectıgın zaman seçmediğin varsa elınde :)

yanı demem ŞuKi tarz meselesine dair . yanı mesela çapır hoşuma gitmiyo ama enduro olabilir yanı bu bir beğeni meselesi .. misal bı arkadasım vardı bayada iyi kazanıyo adam ılk motoru "zat" idi 2 ay kullandı gıttı majesty aldı sıfır .. yanı ıstese idi en kral race alcak para vardı kendınde ama işte taRz burda devreye giriyo
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
aslında ZAT 150 iyidir... ben 15.000 km yaptım... banamısın demedi. tabi ilk kullanıcıda önemli!!! genelde çin mallarına karşı genel olarak haklı tepkier var tabiki...

bende iyi bir motor almanı tercih ederim; zat farklı bir motor... diğr çin malları gibi değil... ben kendi adıma fazlasıyla memnunum,tabiki 150 cc bir süre sonra yetmiyor... en azından 2 kişi bindiğinde... eğer zat'a binip denemek istersen,test etmek istersen ben burdayım... gel,bak,bin... karar ver... her konud yanlış yapmanı istemem.... şunuda yazmadan edemiyeceğim,benimde hayalimde cruser var. ama scooter'ın rahatlığıda bi başka... ayrıca http://www.motosiklet.net/forum/mot...25-mt-hakk-nda.html?highlight=mondial+zat+150 bu topic'tende her türlü bilgiyi alabilirsin...
 

son

Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
63
aslında ZAT 150 iyidir... ben 15.000 km yaptım... banamısın demedi. tabi ilk kullanıcıda önemli!!! genelde çin mallarına karşı genel olarak haklı tepkier var tabiki...

bende iyi bir motor almanı tercih ederim; zat farklı bir motor... diğr çin malları gibi değil... ben kendi adıma fazlasıyla memnunum,tabiki 150 cc bir süre sonra yetmiyor... en azından 2 kişi bindiğinde... eğer zat'a binip denemek istersen,test etmek istersen ben burdayım... gel,bak,bin... karar ver... her konud yanlış yapmanı istemem.... şunuda yazmadan edemiyeceğim,benimde hayalimde cruser var. ama scooter'ın rahatlığıda bi başka... ayrıca http://www.motosiklet.net/forum/mot...25-mt-hakk-nda.html?highlight=mondial+zat+150 bu topic'tende her türlü bilgiyi alabilirsin...

gönül zenginliğin için var olasın. (gel bak gör dene)

işte senın dediğin gibi bı muddet sonra scooter adamı sıkmaya başlıyo
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst