150 zat'mı aman aman.... ben onu taşıyorummmm.(gene bozuldu)

Katılım
20 Nis 2005
Mesajlar
95
selam ark bende 150 zat kullanıcı olarak bu motora LANET edıyorum ne bu ya 3 mılyar para verdım benı taşısın dıye ben onu taşıyorum......
niyemi 2 3 gunde bır yolda kalıyor nedenı bıten akü ve stop eden motor ve buna baglı gelen marş arızası........
motor sureklı stop edıyor servıse gıdıyorum oluyor cıkıyorum 2 gun sonra gene başlıyor stop etmeye.....
bu seferde marş dinamosu yandı bu yuzden 1 hafta motor servıste beklıyecek eger parçası yoksa.......
bıktım...........
yolda ınsanlar bakıyor aman ne cici motor diye ama bılmıyorlarki NE KADAR DANDİK İĞRENÇ KALİTESİZ MOTOR inanın aldıgıma çok pişmanım kımse kızmasın darılmasın ama tak etti canıma yeter artık satıp araba alıcam ama kımse de almıyorkı bu dandik motoru elımde kaldı LANET OLSUN bu mondial motora heeeeee bırde motoru çok zayıf zorla 100 yapıyor bunuda bılın alan......................
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
2
zat 150

ben 2 aydır mondial zat 150 kullanıyorum.herhangi bir problem yaşamadım.heleki senin başına gelen problemler bence motoru bu kadar kötüleme birazda sende şans yok.çünkü milyarlar verip araba alanlarda bile sorunlar olabiliyor.biliyorsun ki motor daha çok yeni tabiki parçası hemen olmaz ama mutlaka yakında her parçasını sağlayacaklardır.bu arada hangi bayiden aldın motoru?
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
meric250cc, vallaha abi bu başlıktan sonra harbiden daha da zor olucak senin için satması ama genede alıcısını yanıltacağına kötü yanlarını söylediğin için tebrik ederim seni :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu arada hangi bayiden aldın motoru?



Bu soruya cevap verilemez çünkü forum kurallarına aykırı.

hocam boyle bıseye sen ben gıbı uyeler karar veremez.ısteyen ıstedıgını yazar.kurala aykırı bısey varsa admın denen sahıslar var bılmem haberın varmı.o ınsanlar zaten kurala aykırı olan konuları mesajalrı siliyolar.sahıbıde uyar alıyor.boyle seyler yapılmasın bence. bıde su lınke bı bak. http://www.motosiklet.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4831
adam bayılıgını yaptıgı fırmaya dokundurtmuyo farkındaysan. bununda sılınmesı gerekmezmıydı sence??????? :farao: :farao: :farao:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
_Si_BeMoL_' Alıntı:
bu arada hangi bayiden aldın motoru?



Bu soruya cevap verilemez çünkü forum kurallarına aykırı.

hocam boyle bıseye sen ben gıbı uyeler karar veremez.ısteyen ıstedıgını yazar.kurala aykırı bısey varsa admın denen sahıslar var bılmem haberın varmı.o ınsanlar zaten kurala aykırı olan konuları mesajalrı siliyolar.sahıbıde uyar alıyor.boyle seyler yapılmasın bence. bıde su lınke bı bak. http://www.motosiklet.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4831
adam bayılıgını yaptıgı fırmaya dokundurtmuyo farkındaysan. bununda sılınmesı gerekmezmıydı sence??????? :farao: :farao: :farao:


çingeye krallık vermişler ilk önce babasını asmış ve veya kraldan çok kralcı var derler vs vs bu olayuı açıklıyor sanırım
 
Katılım
20 Nis 2005
Mesajlar
95
forrap, aln zaten bılsın abı bunları ama kımse soylemez benım gibi suda var canıma tak etmesıne rahmen satamıyorum cunku satmıyacam işe gelıp gıdıyorum onunla sonra nasıl gıder gelırım otobus hayatta cekılmez bu sıcakta :)
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
senin ağzın bu çin malından tam yanmamış dememek ki,"Ucuzdur vardır bir illeti, pahalıdır vardır bir hikmeti" Bu sözü duymadınmı sen hiç..Daha düne kadar jinlunu sattım kurtuldum diyordun,al başına daha büyük bela aldın...Neyse takma kafana diyeyim,sat gitsin...
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
15
arkadaş sende bile bile almışsın bu çin malı haojinler war 2 kişi binince kaynak yeri kopmuş motorla keyif alacaksan kaliteli motor kulllanacaksın..
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
valla ben mondealda kullandım şu an kanunim var çita 125 ama mondealdaki zevk daha bir başka her motorun kendine göre ayrı bir sürüş zevki vardır.motorunu sevemiyorsan hemen sat
 
Katılım
20 Nis 2005
Mesajlar
95
motoru mu sevıyorum ama sureklı benı ugrastırıyor suana kadar servise 10 kere gıtmısımdır zaten ustalar işçiler patronla kanka olduk :)
motor dandık abı 3 gun saglam kalsa 5 gun arızayı patlatıyor şunuda soylıyım alındıktan sonra hala saglam su kadar zamandır kullanıyorum bozulmadı veya aksama yapmadı dıyen yalan soyler cunnku hergun servısteyım ve ne oldugunu bırcok ınsandan daha fazla goruyorum o yuzden kımse kımseyı kandırması ucuz etin yahnisi BOGAZIMA TAKILDI,DİZİLDİ,HATTA BOGDU BENİ :cyclopsani: :sunny: :salut: :pale: :pr:
 
Katılım
7 Şub 2005
Mesajlar
106
benim 2 ay oldu gram tıkırtı zırıltı çıkmadı
kardeşim seninkinin derdi montajcılar o gün akşamdan kalmaydı büyük bi ihtimal ondan zırlıyo
2600 km de ve 130 a çıkıyop düz yolda var mı eklemek isteyen ilkj günkü gibi kıpkırmızı rengi zat ım benim
 
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
19
500 km 2 ay oldu tek sorun bujimi degistirmek oldu onuda 25 km yaptim
tik diyince motor calisiyor falan filan memlunum sorunum yok
sizlere kolay gelsin

zat 150 lacivert
 
Katılım
7 Şub 2005
Mesajlar
106
kırmızı isteyenlere üzücü haber bugün bursadakine gittim lacivert gri ve koyu bordo su ayın 5 inde geliyomuş bordosusunu katalokta gördüm akıllara zarar :queen:
 
Katılım
26 Tem 2005
Mesajlar
103
MONDİAL I GÖRÜNTÜ OLARAK BEĞENİYODUM ,ALMAYI DÜŞÜNÜYODUM FAKAT ŞİMDİ GERİ ADIM ATTIM.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst