RF al istediğin yere git ister asvalt ister arazi pişman olmazsın,mondialin en başarılı motoru bence...2006nın başında aldım birkaç parça değiştirmiş olabilirim ama bu marka için bu çok doğal zaten parçaları ucuz,üstüne kaza yaptım nerdeyse 4 kolluya binecektim ama motorda ufak tefek çizikler vardı grenajı gayet sağlam,amortisöre gelince hiçte sert değil gidişini beğendiğim bir motor ve kabına sığmayan bir motor kalkışta diğer scooterlara toz yutturursun :wiinkk:kullandım memnunum tavsiye ederim:cat:
birde bu mondiallerin gösterge net göstermez 80 der 100 yaparsın,rüzgarlı havada eğimli yolda 110 görmüştüm cbrla filan ölçmüştük,biraz benzin yakar ama almaya değer:bounce: