150 MR Egzos boyama boyama çalışması

Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba Arkadaşlar. Satacağım motorum 150 MR nin Egsozunu boyadım.

Boş vaktim vardı ve görüntüyü güzelleştirmek için yapayım dedim ;)

ilan http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...runsuz-temiz-garantili-150-mr-95149568/detay/
Blog girdisi: http://mondial150mr.blogspot.com/2012/08/egzos-boyama-calsmas.html

neyse çalışmaya geçelim.
Malum bizim egzoslar yağmur çamurdan dolayı paslanmış durumda. Bugün müsaitken şu egzos u boyayayım dedim ve giriştim işe.

8 TL Mat Siyah boya ve 1-2 TL ye zımpara ile malzemeleri hallettim.

ve sırasıyla aşağıdaki işlemleri yaptım.


IMAG0269.jpg


Önce egzos u söktüm.

IMAG0270.jpg



Yerler boya olmasın diye gazete serdim.

IMAG0271.jpg



Ama öncesinde boya iyi tutsun diye iyice zımparaladım.

IMAG0273.jpg



Kullanılan zımparanın diğer yarısının aldığı hal :) İlk hali kırmızı olanı

IMAG0274.jpg



Boyamamızı yaptık ve Kurumasını bekliyoruz...

IMAG0275.jpg


IMAG0276.jpg


Diğer tarafınında boyamasını yaptık kurumaya bıraktık.

IMAG0279.jpg



Vee bitti.

IMAG0283.jpg



Yerine taktıktan sonra birkaç resim daha koyalım ;)

IMAG0284.jpg


IMAG0285.jpg


Önceki halinden çok daha güzel oldu bence.


buda videosu:

[YT]DO9kzTyQmnk[/YT]



Artık motorum 100 TL daha değerlendi :p
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Çıkan iş gayet temiz olmuş gibi ne biriken damlacıklar, nede yapışan kir tozdan oluşan pürüz var gibi duruyor. Elinize sağlık :)
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@teşekkürler arkadaşlar.

evet iş benimde hoşuma gitti.

Garajda yaptımki rüzgar felan esip toza bulanmasın diye. Daha ilk boyama işim oldu :) işime sindi
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
başarılı çalışma olmuş görüntü daha güzel olmuş. Tebrik ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst