- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar motorumla(125 lik çelik kangda) adanadan mersine ortalama 70-80 km hız ile hava sıcaklığı 40-45 iken yaklaşık 120 km yol gittim ve 3 saat orda kalıp tekrar bu sefer 2 kişi ve 1 kişilik yük ile aynı şartlarda gei döndüm.eve geldiğimde motordan aşırı derecede ses geldiğini farkettim eksozdada çok hafif sararma var.acaba kalıcı bir hasar mı oluştu dersiniz gerçi babam soğuduktan sonra eski haline döner dedi ama benim içim hiç rahat değil düne kadar çok sessiz ve çok atikti makina şimdi böle olması beni çok endişelendirdi lütfen ayrıntılı bir cevam yazınız