15 Yaşında yamaha mı? 4 Yaşında Mondial mi?

Katılım
21 Haz 2017
Mesajlar
22
Merhabalar aranıza yeni katıldım.

Motosiklet camiasına yeni yeni adımlar atıyorum. Daha önce bws100 ve cin malı cg125 kullandım.

1 aya yakındır da motosikletim yok.

Tekrar para biriktirip bir motosiklet almak istiyorum ama yaşadığım yer daha çok kasaba tarzı olduğu için alabileceğim motosiklet sayısı az. Gidipte şehire 2. El motosiklet bakmaya gidemem yani.

Yaşadığım yerde kafama yatan 2 tane motosiklet var.
Öncelikle 2002 model ybr125 var. Km bilinmiyor ama 100k nin üzerindedir tahminen. Aynaları filan duruyor apaçi eli değmemiş yani. Piston yeni değişmiş gibi.
1900tl istiyor.


Diğer yandan Mondial 125mh drift var.
2013 model. 5000kmde çok az kullanılmış.
Sanırım bununda aynaları duruyordu. İki motosiklette apaçi eli değmemiş makineler.
Bunun içinde 2900-3100 arası birşey istiyor.

Elimde belli bir miktar para var. 10-15 gün içinde ybr yi alabilirim. Mondiale yönelirsem parayı toparlamam gelecek ay sonunu bulabilir. Sonuçta genciz kanımız kaynıyor 20-25 günde beklemek istemiyorum ne yapsam bilemedim. Tavsiyelerinizi bekliyorum saygılar
 
Katılım
13 Ara 2014
Mesajlar
11
Dusunmeden ybr derim.yıllardır kullanıyorum kurye olarak şu anda en son motorumun km sı 58bın 2013mdl.gunluk sehir içi trafıkde yaz kıs ortalama 120km yol yapıyorum.duzenlı bakımla sorunsuz binersiniz.
 
Katılım
21 Haz 2017
Mesajlar
22
Mondiali al eğer temizse gerçekten

Japon bence. Adı yeter.

Dusunmeden ybr derim.yıllardır kullanıyorum kurye olarak şu anda en son motorumun km sı 58bın 2013mdl.gunluk sehir içi trafıkde yaz kıs ortalama 120km yol yapıyorum.duzenlı bakımla sorunsuz binersiniz.

Benimde kafamda ybr var ama canımı sıkan tek nokta on frenin kampana olması. Mondialde ön disk. Bir önce ki çin malı cg motosikletimde de frenler kampanaydi ve hata affetmiyordu.
Beklenmedik bir durumda frenleri sıktığında durmuyor alet.
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
Konuyla alakası yok ama motor bakmaya şehire gidememek sebeb olarak kasaba tarzı biryerde yaşamak falan çok ilginç geldi.
İstediğim yerde bi kaç bira içmek için kıta değiştiriyorum git gel 30km yol,motor alacak olsam Türkiye'nin heryerine gidebilirim. Şehir stresinden dolayı hayata sığamıyoruz galiba..

Bana kalırsa şartlara bakarak 2 motor üzerinde fazla analiz yapmaya gerek yok gönlün hangisini istiyorsa al gitsin. İkiside mantıklı.
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
131
Bence mondial e vereceğin parayı ybr al 2006 falan ben drift i pek beğenmedim açıkcası arkadaş da ybr var 2007 başına gelmedik bela kalmadı en az 15 kazası var motorun benimkinden diri duruyor o hali ile
 
Katılım
21 Haz 2017
Mesajlar
22
Konuyla alakası yok ama motor bakmaya şehire gidememek sebeb olarak kasaba tarzı biryerde yaşamak falan çok ilginç geldi.
İstediğim yerde bi kaç bira içmek için kıta değiştiriyorum git gel 30km yol,motor alacak olsam Türkiye'nin heryerine gidebilirim. Şehir stresinden dolayı hayata sığamıyoruz galiba..

Bana kalırsa şartlara bakarak 2 motor üzerinde fazla analiz yapmaya gerek yok gönlün hangisini istiyorsa al gitsin. İkiside mantıklı.
Ben kendim 19 yaşındayım, sigorta gibi bilimum masrafların düşmesi için 53 yaşında ki amcamın üzerine almayı düşünüyorum motosikleti. Adamın işi gücü var çikipta uzağa sürüklemek istemiyorum o açıdan bakınca yaşadığım yerden bakıyorum mecbur olarak

Bence mondial e vereceğin parayı ybr al 2006 falan ben drift i pek beğenmedim açıkcası arkadaş da ybr var 2007 başına gelmedik bela kalmadı en az 15 kazası var motorun benimkinden diri duruyor o hali ile

Ben kalkanda oturuyorum burada ölmüş bitmiş 2006 model ybrye 3500tl istiyorlar akıl işi değil
 
Katılım
13 Nis 2017
Mesajlar
121
20 yaşında temiz bir japon , 1 yaşında temiz bir çinliden hertürlü aladır zannımca.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Benimde kafamda ybr var ama canımı sıkan tek nokta on frenin kampana olması. Mondialde ön disk. Bir önce ki çin malı cg motosikletimde de frenler kampanaydi ve hata affetmiyordu.
Beklenmedik bir durumda frenleri sıktığında durmuyor alet.

Ybr nin ön freni her zaman diskti, kampana olmadıji. Jant değişmiş muhtemelen

Uzuuun seneler için düşünülüyorsa ybr derim, silindir piston atıp atıp kullanılır. Yan sanayi parçası da çok. Fakat drift alınıp satılırken muhtemelen daha hızlı olacaktır.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
O paraya sifir motosiklet alabilirsin. Bn olsam ybr nin yuzune bakmam mondial zaten nerdeyse sifir parasi vereceksin. Kargoyla yollayan yerler var bi bak derim.
 
Katılım
31 Ara 2016
Mesajlar
113
20 yaşında temiz bir japon , 1 yaşında temiz bir çinliden hertürlü aladır zannımca.

Bence aşırı saçma bir düşünce

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------

Ve o driftin apaçinin eline geçip geçmediğini az çok bilirsin yani sahibi ilk veya 2. Sahibidir. Ama o ybrnin üstüne kimlerin oturduğunu bilemezsin fosilleşmiş motor
 
Katılım
19 Eyl 2015
Mesajlar
353
Dostum 2 hafta önce 8. motorumu aldım, 1 ay önce 7. motorumu satmıştım ve 16 yaşında Yamaha Virago'ydu. Gerçekten Yamaha'dan nefret ettirdi beni, baştan sonra parça değişimi istiyordu ve 2 bin lirayı aşkın bakım yaptırdım. Sonuç; ben bir sorun çıkarırsa "piston-krank değiştirir bineriz yav nolcak" diye bakıyorken 2 ay İngiltere'den beyin-bobin bekledim ve gelince bile iki haftada bir başka bir parça değişimi istedi. Türkiye'de bulunmuyordu orjinal parçaları ve kaldırıp atma noktasına geldim bir türlü toparlanamamasından. Ybr olduğu için belki benim yaşadıklarımı yaşamazsın ancak şu an 1 yaşında Rx3 aldım ve kafam çok rahat, sebebi de arıza yakın zamanda vermeyecek, verse bile parçaları elimin altında, ucuz.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
Hocam Yamaha çöp olmuş artık bırak Yamaha yı al mondial i küçük yerde her türlü mondial i idame ettirirsin küçük rakamlara
 
Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
131
Aslında arkadaşlar haklı motorun bakımını iyi yaptıktan sonra çinlilerde çok uzun ömürlü oluyor ikide bir civata sıkman gerek
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
YBR temizse o paraya çok iyi 10 tane çinli eskitir.Kesinlikle ybr ,ayrıca merak etme kampaNA ÖN FREN ONA YETER
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst