Ne yazık ki kanunlarımız tersine çalışıyor.Tecavüze uğrayan,zulüm gören,gerçekten şiddet gören kadına sahip çıkmaz,evlenip boşanan kadına bin bir türlü gereksiz ayrıcalığı tanır.Bence ortada bir çocuk olmadıkça nafaka son derece gereksiz.
Hala evlenmemiş genç arkadaşlar varsa 30 dan önce evlenmeyin,evleneceğiniz kadın da 30 dan yukarı olsun.25 yaş altında ne erkeğin ne kadının kişilikleri oturmuyor,ikisinin de aklı bir karış havada,karşısından ki insanı tanıyamıyor,değerlendiremiyor,analiz edemiyor sonra böyle saçma sapan evlilikler meydana geliyor.Bir de 30 dan sonra karşısındakini iyi tanıyarak,anlaşarak,kafalar uyuşarak yapılan evlilik çok daha kalıcı oluyor.Tekrar uyarıyorum genç yaşta evlenmeyin.Hele hele genç yaşta sırf cinsellik için hiç evlenmeyin.