- Katılım
- 30 Haz 2011
- Mesajlar
- 2,819
yaz yazmasına da inş sıkıntı olmaz o gun
iş cıkısı gelicem saat 12 gibi orda olurum heralde o saatlerde kahvaltı yeni baslar dıye dusunuyorum
450 km yol yapıcam o gun gıt gel
iş cıkısı gelicem saat 12 gibi orda olurum heralde o saatlerde kahvaltı yeni baslar dıye dusunuyorum
450 km yol yapıcam o gun gıt gel