15-16 Haziran Kıyıköy KAMP ! Haydi katılın BİZE TMK

Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
yaz yazmasına da inş sıkıntı olmaz o gun
iş cıkısı gelicem saat 12 gibi orda olurum heralde o saatlerde kahvaltı yeni baslar dıye dusunuyorum
450 km yol yapıcam o gun gıt gel
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
314
O saate kalmaz kahvaltı.En geç 9-10 gibi başlar die düşünüyorum.
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
314
Fikri abi geliyormusunuz ?
Hellboys kaç kişisiniz ? Sen Muratlıdan dın sanırım.Özer abilerle grup sürüşü şeklinde gideceğiz kıyıköye. Ona göre bizle irtibata geçersin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------

Motosiklet.nete e üye olmayan arkadaşlarımızıda ekledim listeye.

1.macar_93 ( Halil )
2.sezginozkan + 1 ( Sezgin )
3.gezginmotor
4.garip1701 ( Ramazan )
5 Permatiq59 ( Mehmet )
6 By_star ( Özer )
7.nefretxx ( Murathan )
8.Sevgin ( sevgin )
9.brookolynnn
10.Özgür YILMAZER + 1
11.hellboys
12.Mestan Kabaç
13.Deniz AKMAN +1
14.İhsan GÜLER
15.Fatih Molla
16.Burak Dere
17.Selçuk Uçkun
18.Doğan Köçer
19.Abdurrahim Okan Yıldırım
20.Recep Kahraman
21.Yusuf Güler
22.Mustafa Kudret
23.Necat Topallar
24 ???

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------

1.macar_93 ( Halil )
2.sezginozkan + 1 ( Sezgin )
3.gezginmotor
4.garip1701 ( Ramazan )
5 Permatiq59 ( Mehmet )
6 By_star ( Özer )
7.nefretxx ( Murathan )
8.Sevgin ( sevgin )
9.brookolynnn
10.Özgür YILMAZER + 1
11.hellboys
12.Mestan Kabaç
13.Deniz AKMAN +1
14.İhsan GÜLER
15.Fatih Molla
16.Burak Dere
17.Selçuk Uçkun
18.Doğan Köçer
19.Abdurrahim Okan Yıldırım
20.Recep Kahraman
21.Yusuf Güler
22.Mustafa Kudret
23.Necat Topallar
24 Fikri abi + 4 ( 3 MOTOR ) ( İstanbul )
25 ??
 
Katılım
7 Mar 2010
Mesajlar
37
slm halil ben de gelmek isterdim ama cumartesi nöbetim var :( size hayırlı yolculuklar iyi eylenceler...
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
314
Orhan abi , pazar sabahı gelebiliyorsan buyur gel kahvaltıya.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------

1.macar_93 ( Halil )
2.sezginozkan + 1 ( Sezgin )
3.gezginmotor
4.garip1701 ( Ramazan )
5 Permatiq59 ( Mehmet )
6 By_star ( Özer )
7.nefretxx ( Murathan )
8.Sevgin ( sevgin )
9.brookolynnn
10.Özgür YILMAZER + 1
11.hellboys
12.Mestan Kabaç
13.Deniz AKMAN +1
14.İhsan GÜLER
15.Fatih Molla
16.Burak Dere
17.Selçuk Uçkun
18.Doğan Köçer
19.Abdurrahim Okan Yıldırım
20.Recep Kahraman
21.Yusuf Güler
22.Mustafa Kudret
23.Necat Topallar
24 Fikri abi + 4 ( 3 MOTOR ) ( İstanbul )
25 Günal GÜLLÜ
26. ???
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
121
1.macar_93 ( Halil )
2.sezginozkan + 1 ( Sezgin )
3.gezginmotor
4.garip1701 ( Ramazan )
5 Permatiq59 ( Mehmet )
6 By_star ( Özer )
7.nefretxx ( Murathan )
8.Sevgin ( sevgin )
9.brookolynnn
10.Özgür YILMAZER + 1
11.hellboys
12.Mestan Kabaç
13.Deniz AKMAN +1
14.İhsan GÜLER
15.Fatih Molla
16.Burak Dere
17.Selçuk Uçkun
18.Doğan Köçer
19.Abdurrahim Okan Yıldırım
20.Recep Kahraman
21.Yusuf Güler
22.Mustafa Kudret
23.Necat Topallar
24 Fikri abi + 4 ( 3 MOTOR ) ( İstanbul )
25 Günal GÜLLÜ
26. Cesim Fatih SARIGÜL (İstanbul)
27: Mehmet Yürük (İstanbul)
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
1.macar_93 ( Halil )
2.sezginozkan + 1 ( Sezgin )
3.gezginmotor
4.garip1701 ( Ramazan )
5 Permatiq59 ( Mehmet )
6 By_star ( Özer )
7.nefretxx ( Murathan )
8.Sevgin ( sevgin )
9.brookolynnn
10.Özgür YILMAZER + 1
11.hellboys
12.Mestan Kabaç
13.Deniz AKMAN +1
14.İhsan GÜLER
15.Fatih Molla
16.Burak Dere
17.Selçuk Uçkun
18.Doğan Köçer
19.Abdurrahim Okan Yıldırım
20.Recep Kahraman
21.Yusuf Güler
22.Mustafa Kudret
23.Necat Topallar
24 Fikri abi + 4 ( 3 MOTOR ) ( İstanbul )
25 Günal GÜLLÜ
26. Cesim Fatih SARIGÜL (İstanbul)
27: Mehmet Yürük (İstanbul)
28: Erkin Odakan +2

ben arabayla gelicem oğlan ve hanımıda götürücem
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Gelecekler Her daim Başımızın ÜStünde Olacak Arkadaşlar.. :) Trakyalılar Olarak Sizleri Ağırlamaktan Gurur Duyacağız.. Selamlar Herkese..
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
arkadaşlar citti anlamda baya baya yağmur var buralarda..madem niyetine girdiniz sıkı sıkı giyinin..

ben motorla gelemiyorum malesef. plaka çıkmadı henüz haftaya kaldı.

Mehmetle anlaşıp bi ara gelicez inşallah
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
30 kişi kavimler göçü gibi maşallah...:)

hayırlı yolculuklar bi sıkıntı olmadan tamamlarsınız inşallah...
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bulunduğum yerde(Mürefte) hava bozuk çok yağmurlu Cumarteside böyle olursa gelemeyeceğim.Hava düzelirse Tekirdağdan gidecek arkadaşlar varmı ben ilk kez gideceğim...
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
121
Biz İst Sabah Saat 07:00 Da teker Dönücek 9 Gibi Ordayız Allahın İzniyle 3 Motor Katılıcaz Kahvaltıya Ancak Ama Pazar Günü Ve Pazartesi Kalıcaz Arkadaşlar Eşnik Etmeyen Varsa Başımızın Üstünde Yeri Var Tşk
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
13
slm arkadaşlar bende gelicem cumartesi akşam üstü benide yazın pazar akşamı yadaa pazartesi sabah dönecem.Balık tutacak arkadaşlarda varsa eşlik ederim hastalık var biraz ona göre olta takımıda alayım göl için:)
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
314
1.macar_93 ( Halil )
2.sezginozkan + 1 ( Sezgin )
3.gezginmotor
4.garip1701 ( Ramazan )
5 Permatiq59 ( Mehmet )
6 By_star ( Özer )
7.nefretxx ( Murathan )
8.Sevgin ( sevgin )
9.brookolynnn
10.Özgür YILMAZER + 1
11.hellboys
12.Mestan Kabaç
13.Deniz AKMAN +1
14.İhsan GÜLER
15.Fatih Molla
16.Burak Dere
17.Selçuk Uçkun
18.Doğan Köçer
19.Abdurrahim Okan Yıldırım
20.Recep Kahraman
21.Yusuf Güler
22.Mustafa Kudret
23.Necat Topallar
24 Fikri abi + 4 ( 3 MOTOR ) ( İstanbul )
25 Günal GÜLLÜ
26. Cesim Fatih SARIGÜL (İstanbul)
27. Mehmet Yürük (İstanbul)
28. Erkin Odakan +2
29. ametolya
30 ???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst