15-16 Haziran Kıyıköy KAMP ! Haydi katılın BİZE TMK

Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
121
arkadaşlar sabah saat 07 00 da bizde kahvaltıya gelıoz bılgınıze ıyı eglenceler
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
314
Kaç kişisiniz abi ? Saat 10 da kıyıköy merkezde bi kafede kahvaltı edeceğlz.Orada buluşuruz. Kamp alanına gelen toprak yol çamur.Merkezde buluşuruz. Sonra karar verilir geri dönülür. Şuan 26 kişi civarındayız. Yarın 34 filan olucak. Müsait olanları kahvaltıya bekllyoruz. Kişi başı 8 lira. Sınırsız çay. Bekleriz. Yarın sabah telefonla irtibata geçerseniz sizin için daha iyi olur abi. 0542 445 98 98
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
malesef nobetten cıkıp eve geldım katılamıyorum arkadaslar sıze ıyı eglenceler
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100




ortam süperdi..

herkeze çok çok teşekkürler.. istanbula gideceğim için erken döndüm..
 
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
59
gelen arkadaslar beni eklesin facebook'tan ortam isinmisken sogutmayalim :)
http://www.facebook.com/sezginhilalozkan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst