15/08/2007 Manisa-mt Toplantisi

Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
bizi akşamki toplantımızda yanlız bırakmayan tüm dostlara teşekkür ederim.sizleri birazda olsun güldürebildiysem ne mutlu bana.zaten yapı kilo olarak ata demirer'e biraz benziyorum galiba :queen:en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere herkeze selamlar:cat:
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
21
umutus siz Manisa'da bide sabahladınızmı :silent: :bounce:
alırım anahtarını :)
Abi sabahlamak ne kelime mustfa abi esir aldı bizi

:queen: günler geceler bitti muhabbet bitmed abi 7/24 abi muhabeet abii :rendeer:

bizi akşamki toplantımızda yanlız bırakmayan tüm dostlara teşekkür ederim.sizleri birazda olsun güldürebildiysem ne mutlu bana.zaten yapı kilo olarak ata demirer'e biraz benziyorum galiba :queen:en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere herkeze selamlar:cat:
abi valla bi salçaya bide muhabbete doyamdım inş. enkı sa zamanda görüşürz abi :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
bizi akşamki toplantımızda yanlız bırakmayan tüm dostlara teşekkür ederim.sizleri birazda olsun güldürebildiysem ne mutlu bana.zaten yapı kilo olarak ata demirer'e biraz benziyorum galiba :queen:en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere herkeze selamlar:cat:

kArnımız ağrıdı abi hakkaten de,quzeennn demiş ya bi salçaya bi de muhabbete doyamadık hepimiz hehheeee...Kolay gelsin size :cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
akhisar.jpg

evden 18:45 gibi çıktık ve karmacoma mustafa yı aradık biz çıktık diye. olanlardan habersiz manisada beklemekte idi kkendisi

akhisar2.jpg

aykut henüz uyanıktı

akhisar3.jpg

co pilot benim

akhisar4.jpg

15 km gitmedik benim burnuma kokular geldi

akhisar5.jpg

böyle ustaların elinden de sucuk ekmek yenemzse olmaz

akhisar6.jpg

bir ara duyulmaz usta chatkut sucukları yapalım mı murat abi dedi. zor tuttuk ustayı. eski deli dumrul nede olsa.

akhisar7.jpg

e her zamanki gibi çay faslımız başladı sohbetle beraber

akhisar8.jpg

bu arada bizi karmacoma aradı ki saat 19:45 olmuş. kendisi evham yapmış bişey mi oldu diye.
neyse biraz sonra manisaya vardık mustafa yı da aldık. sonra benim canım yolda şeftali çekti birinin elinde 3 kasa şeftalii gördük durduk.
W:ustam koyal gelsin kaça kilosu?
Amca: valla kendime aldım delikanlı satmıyorum
W: tühhhh:silent:
A: ne oldu?
W: canım çekmişti de
A: al o zaman bi tane helal olsun

sonra yolda kardeşlerimin işletmeyi gördük hatıra fotografı çekelim dedik. köpek havlamalarından hiç korkmadık. üşenmedik arabayı farları ayarladık ve resimi çektik
akhisar1.jpg


Lodos ha babam aradı nerdesiniz diye. anlamadı asıl geldiğimizi sanırım faytonla geliyor bunlar dedi.
akhisar9.jpg



akhisar10.jpg

gürkay ve lodos un aqua anılarında resmen mideme ve çeneme ağrılar girdi ne güldük ne güldük. allah hep bizi böyle güldürsün. amin.

akhisar11.jpg

ben gelirken koca bir şişe üzümsuyu getirmiştim hemencecik bitti.
gece saat 23 lodos tuturdu salmam diye. emir büyük yerden oturduk gitti bize anasonlu bir içecek getirdi. ne hikmetse su koyunca rengi süt beyazı oluyor yöresel bir içecek sanırım ama süperdi.

akhisar12.jpg

ferhatımda arkamda sırtımı sağlama aldım

akhisar13.jpg

çaysız olmaz dedim lodos çıldırdı. demlikle çay getirtti koydu önümüze. bir demliği de içtim o arada. yemekleri de bitirdim bir ara yandan bir ses geldi. müdür bunlar aç gelmiş yandık biz dedi:p

akhisar14.jpg

izmirdeyiz ama yetmez kahvaltı ve çay faslı saat 05 suları

akhisar15.jpg


akhisar16.jpg


bizleri krallar gibi ağırlayan tüm akhisar ve manisalı dostlara teşekkürü borç bilirim.
benle yolda tüm eziyetlerime dayanan yol arkadaşlarıma da teşekkürler.
bir kez daha şunu gördük ki aramızda çok güzel bağlar oluşmuş. seviyorum lan hepinizi.

bir daha ki sefere sabah 10 gibi çıkalım yolda ne mekanlar var keşfedilmeyi bekleyen.

Lodos bir daha ki sefere o şelalenin dibinde çay içecem bilesin yoksa evini taşlarım...
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Offff son fotolarla birlikte iyice bittim.
Vallaha mükemmel olmuş.Hayırlı bir vesile yüzünden kaçırmış olmasam şuan bildiğim bütün küfürleri gelememe sebebime ederdim,hatta yetersiz kalır lugatıma yeni küfürler eklerdim:)
Başka zamana artık...
Kısmet değilmiş.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Süper gezi olmuş Aslında ben geziden çok aranızdaki samimiyete bittim. Yazılanlara bakılırsa herkes birbirini 40 yıldır tanıyor gibi.:mrgreen:

Umarım hep böyle bir arada olursunuz:rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
maşallah yaniii size
her resimde bi yemek görüntüsüü
ama suçukçu bitirmiş olayııı
bende bayadır yemedim o güzel sucuklardan gece gece canımı çektirdiniz:p
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
64
Süpersinizz beylerr (İzmir-MT-Manisa), Allah içinize sindirsinn.. :rendeer: Başka da dicekk lafımm yokturr ne diim kü ne? fotolar he bişiyi anlatıyolarr zatii... :cherry: :rendeer:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470


hayatımda çay ile aslan sütünü aynı anda içen başka mahlukat görmedim :silent: :queen: (burada wallace murat'tan bahsediyorum mustafa sen konu mankeni idin üzerine alınma :p )
wallace ,kardeşim söz bi dahakine şelale yanındaki kıraathaneyide karıştıracaz :cherry:
Offff son fotolarla birlikte iyice bittim.
Vallaha mükemmel olmuş.Hayırlı bir vesile yüzünden kaçırmış olmasam şuan bildiğim bütün küfürleri gelememe sebebime ederdim,hatta yetersiz kalır lugatıma yeni küfürler eklerdim:)
Başka zamana artık...
Kısmet değilmiş.

tuncer'im bizim manisa-mt'nin toplantıları bi garip oluyor zaten alış buna :mrgreen:

Süper gezi olmuş Aslında ben geziden çok aranızdaki samimiyete bittim. Yazılanlara bakılırsa herkes birbirini 40 yıldır tanıyor gibi.:mrgreen:

Umarım hep böyle bir arada olursunuz:rendeer:
ELİNT dostum şunu açıklığa kavuşturalım gezi değildi bu gezi süsü verilmiş toplantıydı :) dediğim gibi bi garip olur bizim toplaşmalar, enstrümanları eksik olmaz ,ama olan izmir'den gelen dostlarımıza oldu (onlarıda bozduk gibi :queen: )

Süpersinizz beylerr (İzmir-MT-Manisa), Allah içinize sindirsinn.. :rendeer: Başka da dicekk lafımm yokturr ne diim kü ne? fotolar he bişiyi anlatıyolarr zatii... :cherry: :rendeer:

I-BEN senide aramızda görmek isteriz.benim hanım seni ,böcüğü(böcekti galiba dimi özge ),ceyda'yı çok sevdi ,hatta gece saat 22:30 gibi cepten beni aradı izmir'den gelen varsa bayanlardan gel beni al dedi :wiinkk:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
EEEEEEEEE bu toplantıda geldiiiiiiii geçtiii,,son mesajıda ben yazıp bitireyim bu topiğinde işini...
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
kedi yaşıyor merak etme,aklımdan geçmed:mrgreen::pi değil hani,tam da ekmek arası giderdi ama karnımız doymuştu hahahaa şaka şaka !!:)

Süpersinizz beylerr (İzmir-MT-Manisa), Allah içinize sindirsinn.. :rendeer: Başka da dicekk lafımm yokturr ne diim kü ne? fotolar he bişiyi anlatıyolarr zatii... :cherry: :rendeer:

Ayben abla,sana oradan kedi getirecektim ama alamadım kediyi kaçtı.:mrgreen::mrgreen::p

bi dahaki geziye gelirsen sucuklar benden.Buna yapması da dahil.Özlettin kendini

bizleri krallar gibi ağırlayan tüm akhisar ve manisalı dostlara teşekkürü borç bilirim.
benle yolda tüm eziyetlerime dayanan yol arkadaşlarıma da teşekkürler.
bir kez daha şunu gördük ki aramızda çok güzel bağlar oluşmuş. seviyorum lan hepinizi.

bir daha ki sefere sabah 10 gibi çıkalım yolda ne mekanlar var keşfedilmeyi bekleyen.

Lodos bir daha ki sefere o şelalenin dibinde çay içecem bilesin yoksa evini taşlarım....

abi yalnız serkan abinin evine giderken bi kemerden geçtik ya cidden sürttürüyordum arabayı,tabi alışmamış araba ince yerlere,hiç olmadı 4 tekeri 2 tekere kaldıracaktım. hehehheee

Manisalı tüm dostlara tekrar teşekkür ediyoruz,inanın bir dahaki sefere erken gelecez.Tamam siz de haklısınız 6 da çıktık en geç 7:30(akşam) orada olmalıydık ama 21:40 civarı orada olmak falan filan bunları konuşmayalım işte erken gelcez bi daha ...DEĞİL Mİ MURAT ABİ

Aykut'a uykusunu aldıralım,erken kalkıp akhisara sabah 10 gibi çıkalım ve akşam 6 gibi varalım.:queen::queen::queen::queen::rendeer::rendeer::bounce::bounce:

Eziyet nasıl söz abi,zevk bizim için...:cat::cat::bounce::bounce::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
süpersinizzzz bu alemdee tek geçyorum sizi manisa-izmir mT

kusura bakmayın ben baya uzaklardaydımm
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
64
I-BEN senide aramızda görmek isteriz.benim hanım seni ,böcüğü(böcekti galiba dimi özge ),ceyda'yı çok sevdi ,hatta gece saat 22:30 gibi cepten beni aradı izmir'den gelen varsa bayanlardan gel beni al dedi :wiinkk:

Lodos, saolasınn inşallah bir dahaki sefere bende aranızda olabilirimm.. Bu arada sevgimiz ve saygımız karşılıklı her biriniz ve eşlerinizz çok tatlı ve sıcak kanlısınızz.. :rendeer:
Kucak dolusu Selamlarr.. :rendeer:
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Lodos, saolasınn inşallah bir dahaki sefere bende aranızda olabilirimm.. Bu arada sevgimiz ve saygımız karşılıklı her biriniz ve eşlerinizz çok tatlı ve sıcak kanlısınızz.. :rendeer:
Kucak dolusu Selamlarr.. :rendeer:


Abla öyle kucak dolusu selam ile kandıramazsın bizi bekliyoruz bir dahaki toplantıya özledik seni :rendeer::wiinkk:
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
64
Ayben abla,sana oradan kedi getirecektim ama alamadım kediyi kaçtı.:mrgreen::mrgreen::p
bi dahaki geziye gelirsen sucuklar benden.Buna yapması da dahil.Özlettin kendini

Ahmet keşke yakalayıp getirseydin kediyi yaww evde oğlumun oyuncağı olurduu.. :queen: :queen:
Ayrıca sen hiç efesin içinde sucuk yedin mii?? :cherry: Bi dahaki geziye inşallah ben size yaparımm.. :wiinkk: :rendeer:

Abla öyle kucak dolusu selam ile kandıramazsın bizi bekliyoruz bir dahaki toplantıya özledik seni :rendeer::wiinkk:

Umutcumm inşallah ablamm bende özledim hepinizi en yakın zamanda görüşmek üzree.. :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
I-SEN çok yaşa emi abla, aslında bizde bilirsin tehdit var ısrar yok, yani ahmet plastik bıçakla tehdit etti kediyi, bende kaskın içine aldım da, dönüşte kask lazım olunca azad ettik pisiciki.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst