15/08/2007 Manisa-mt Toplantisi

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
arkadaşlar boşverin spili,paraşütü,,,toplantıya ve zeytinyağlı salçaya odaklaşın..

olm ağzının tadını biliyosun vesselam :mrgreen:
bakacaz artıkın yapacağız bişeyler :)

atçı06 dostum bir dahaki sefere mazerette kabul etmiyoruz bilgine :bounce: :)
safari muhabbeti için ciddi düşünen arkadaş var ise toplantımıza gelsin bi görüşelim...ayrıca bu konuyu fazla eşelemeyin lütfen burada :wiinkk:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
şimdi KARAKARTALIMIN maçıbitti..Lige galiyetle başladık..kıskananlar çatlasın..

artık gönül rahatlığıyla arpa suyunu içmeye gidebillirim..
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
bende şimdi eve girdim
herkes nispet yapıyordu yok yazlık yok foça
dururmuyumm bende evdee
önce alsancak sonra turkuaz ee tabii ooza uğramadan dönülmez
ee bi de öorbacı faslı
bi baktımkii saat 5.30 hala cin gibiyim waallla

hatta bunun üstüne çiçeklide bi kahvaltı süper giderdi:p
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
hımm bi bakayım çarşamba hangi güne geliyo,
geleyim ne olacak tek yapacağım akşam yönümü izmire değilde akhisara çevirdimmi ordayım hemen. görüşmek üzere,
ama ben sanmalarıma göre erken gelirim iş çıkışından dolayı, serkan toplantı mekanının istikametini verde erken gidip orda keşif yapayım. :) ama kime sorsam gösterir galiba dimi?

umutuscum güzel jest yapmışsın, walla ortam promil takviyeli olabilecek gibi ise ben o kadar promili yanımda izmire kadar getireceğime orda savuşturmak için orda senle bunu görüşebilirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
şimdi KARAKARTALIMIN maçıbitti..Lige galiyetle başladık..kıskananlar çatlasın..
artık gönül rahatlığıyla arpa suyunu içmeye gidebillirim..

kardeşim hayırlısı ile bu sene yüzümüzü güldürecek inşallah

ama ben sanmalarıma göre erken gelirim iş çıkışından dolayı, serkan toplantı mekanının istikametini verde erken gidip orda keşif yapayım. :) ama kime sorsam gösterir galiba dimi?

yer mekan belli daha önce defalarca yaptık burada toplantımızı...zaten doğup büyüyüp yaşadığımız yer burası,
yani biz orada olacağız sen geldiğinde...
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
yanlışmı anladın ne ? kısmetse ilk defa gelieceğim zeytinliovaya, keşif dediğim şey, gelip deplasmanda mekanı değerlendirmek değilki, tutup ya ben sizden önce gittim gördüm fazla havadar kalkın biz bostanlıya gidelim gibi bi angutluk yapsam önden bi ford ka ardından bi kaç motor şööle güzel bi sırt masajı yapar bana herhalde.
biraz erken gelip aylak aylak bekleyebilirim diyesim gelmedi, teknik bi isim uydurdum sadece o sürece, keşif falan diyince daha bi iş gibi duruyo hani.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
karmacoma gidişi konusalım olmadı bende sana eslik ederim gitmezsem Lodosun gazabından kurtulamam.

Bu arada Beşiktaşım kartalım yeni sezonumuz hayırlı olsun. kazasız belasız başladık. (lodos kusura bakma konu dışı oldu)

neyse hemen dönelim çarşambaya zeytinyağlı salcanın yanında köy ekmeği yoksa gelmem ama bilesiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
bjk söz bahis oldumu , bide bunu wallace gibi canım dostum söyledimi konu dışı falan olmaz...
karmaçoma(ismini daha bilmiyorum)ile gelme fikrin gayet mantıklı ,o şener'e de söyle iki kadeh az içsin yaş üzümü artan para ile atlasın buraya gelsin ,zaten o'nun levrekler ahtapotlar yalan oldu :mrgreen:
zeytinyağlı salçalı evekmeği sorun olmaktan çıkmış bi durum dostlarım gelecek buraya böyle bi lezzetten mahrummu bırakacağım.
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
aslanım serkanımm. yağmasanda gürle be adamım. dediğin gibi şenerin levrekler sanırım karadenize kaçtı. hehehe.
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
slm millettt mecitt abe bana nüspet yapıyonn deme zeytin yağ salçalıı bidee abuuu ekmege sürcenn kimseye çaktırmadannn yutacannn onuu :D

serkan abi (lodos) üzgünümmm ben gelemıyorumm sarımsaklıdayımm kusurumaa bakmayınnnn iyi eğlencelerrr kendımıı nasıll affetircem bilemiyoırumm
siz ginee benı anlayınn yazlıktaa ananemlee dedeme bakıyorumm ondan onların yanların da olmakk zorundayımm :D

birdeee bana bi tişörttt beden (xxl) anahtarlıkk ayarlayınn yaaaaaaaaaaa ağlıcammmmm herkeşlerde var bende yıoqq
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
wallace çok iyi olur , iyi fikir, salı günü arayayım seni o zaman bi plan çizelim,
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
merhaba arkadaşlar bende toplantıya katılmak istiyorum ama nereye nasıl geleceğim bilmiyorum.. birde işten 19:00 çıkıyorum evden çıkmam 19:30 u bulur(menemen) o saatte izmirden gidecek var mı yanına bende eşlik etsem..:(
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
yurtdaş tabiki bekleriz arkadaşım MANİSA'dan umutus ve mecit gelecek onlara özelden ulaş beraber gelirsiniz...
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Lodos kuruldum olum ben sanaaa....ben belgelerle konuşurum kardeşimm atıp tutuma hakkımda:) Zamanımız varda bizmi gidip getirmedik nevaleyii...
Altta görmüş olduğunuz arkadaş 3.5 kg dı.Bunun bi büyüğünü vurup sadece lodasa yedirmeye ant içiyorum ahanda burdaa şahitsiniz...
dscn0671yz0.jpg


dscn9218il7.jpg

Bu tepsidede 15 kilo ahatapotu ve 1,5 kglık Kefali görüyorsunuz Lodos yukardaki ahtapotu yedikten sonra bunlarıda tatlı niyetine yedircem sana :)
dscn9226uy9.jpg


Yeminimi bozdumm huleeyyynn:)verin benim zıpkınımı...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
abicim naptın sen yaaa :silent:katliam gibi av bu gerçi bizim lodos ancak doyar:queen:bakalım lodos bu kadar nevaleyi yiyebilecekmi:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Abi katliam değil hepsinin sahibi vardı.Sipariş üzerine çalışıyoruz yanii:) yicemiz kadar boşa giden yok içlerinde.
Ama lodos bunun kadar nevale seni bekliyor abicim bi gecede bitireceksin onlarııı....
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
:queen: yok abi başka türlü uyandıramayacağız uyuyan devi...soktuk çomağı arı kovanına :p hadi kardeşim balık adamım benim bekliyoruz en yakın zamanda levrekleri ahtapotları :flower: ::alkiis::
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
:queen: yok abi başka türlü uyandıramayacağız uyuyan devi...soktuk çomağı arı kovanına :p hadi kardeşim balık adamım benim bekliyoruz en yakın zamanda levrekleri ahtapotları :flower: ::alkiis::

kardeşim ben sana yardım ederim merak etme. şener kardeşim artıkın toplantıya gelmen şart oldu. valla kayış atmak yok ona göre.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
aboooow manzaraya bak. rots cosmus kardesim gidelim ben dalsamda batamıyorum ama sana kıyıda yardım ederim özellikle yeme içme konusunda
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst