kumita45 her zaman bekleriz dostum...
wallace(murat'ım) ulen bineceğin KA olsun bizim grupta sürüsüne bereket delinin biri bi halt yedimi sürüsü arkasından gidiyo :mrgreen:
birlik beraberlik var yani anlıyacağın.yemek olayına gelince dikkulak teşrif ederse toplantımıza kesin olacak , olmadı başka bi kolayını buluruz artık (zeytinyağlı salçalı ekmek dahi olabilir

) çocukken annem tutuşturudu elimize salardı sokağa bütün gün kırmızı bıyık ile dolaşır zeytinyağdan ışıl ışıl parıldardı ağzımız yüzümüz (ne günlerdi be

r: )