15/08/2007 Manisa-mt Toplantisi

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470




Tarih : 15 Ağustos 2007 Çarşamba
Saat : 19:00 Yer : AKHİSAR/Zeytinliova (gölet)ormaniçi dinlenme tesisleri

KATILIM LİSTESİ :

mecit
wallace
karmacoma
chatkut
umutus
duyulmaz
yurtdaş
mototalha+1
racingiski
gürkay
deniss
favorii
lodos ...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
iyi toplaşmalar manisa...bi çılgınlık yapıp gelebilirim :queen:
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
İzmirden gelicek arkadaşlara dönüşte eğerki saat geç olursa (olmasa da olur :D)

kalıcak ev var...
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
hpim0467qj6uz3.jpg


Buraya hamak kura bilirmiyiiim...:)
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
iyi toplaşmalar manisa...bi çılgınlık yapıp gelebilirim :queen:
ulen gel seni KA ile gezdirecem söz :cherry:

İzmirden gelicek arkadaşlara dönüşte eğerki saat geç olursa (olmasa da olur :D)

kalıcak ev var...
işte takım ruhu bu umutum bi tanesin abicim :cat:

hpim0467qj6uz3.jpg


Buraya hamak kura bilirmiyiiim...:)
şener olm kafa bulacağına bi iade-ziyaret'te bulunabilirsin mesela...:bounce:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
arkadaşlarr izne ayrıldımm dün itibarii ileee bugünn yarınnn aydındayımmm düğünlerr varr arkadaşlarınnn, p.tesi izmirdeyimmm, kısmetse salı yada çarşamba günüü motorsikletlee egee akdenizz turunaa çıkacağımmm bahanee ielee buradann duyurulurr...:)........sizee iii eğlencelerrr görüşmekk üzeree....saygılarr selammlarr..

yoksaa arkadaşlarr kesinleklee toplantıyaa katılırdımm...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
abicim bana ilk resim aqua parkı hatırlattı sakata gelmeyelim. şimdi orda yemek içmek de vardır of tadından yenmez kanımıza giriyorsunuz zorla

Lodos beni de gezdirecen mi KA ile sen gezdirmezsen İski gezdirir
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
kumita45 her zaman bekleriz dostum...

wallace(murat'ım) ulen bineceğin KA olsun bizim grupta sürüsüne bereket delinin biri bi halt yedimi sürüsü arkasından gidiyo :mrgreen:
birlik beraberlik var yani anlıyacağın.yemek olayına gelince dikkulak teşrif ederse toplantımıza kesin olacak , olmadı başka bi kolayını buluruz artık (zeytinyağlı salçalı ekmek dahi olabilir :) ) çocukken annem tutuşturudu elimize salardı sokağa bütün gün kırmızı bıyık ile dolaşır zeytinyağdan ışıl ışıl parıldardı ağzımız yüzümüz (ne günlerdi be :pr: )
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
haydaaa Lodos um açık tahrik var be burda köy ekmeği salça vs canım çekti
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
napayım dikkulağı müdür...SALÇA ZEYTİNYAĞ,,BOL DOMATESSS,,KAYDIRALIM GİTSİNNN....
ALLAHIMMyaaaaaa
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
yaww ama ayn-ı aliyegetirdiğiniz salçalar zeytinyağlarr süperdiiii
tadıı halen damağımda
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Toplaşın bakalım.....

Fazla yağlı salçalı bir toplaşma olacak.... Gazanız mübarek olsun....:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Spil ne yaaa?...Ben anlamam yabancısıyım.... Köyden yarın geldim....:p
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
arkadaşlar boşverin spili,paraşütü,,,toplantıya ve zeytinyağlı salçaya odaklaşın..
 
Katılım
14 Şub 2007
Mesajlar
41
arkadaşlar ogün nöbetçiyim gelemiyorum ama çok gelmek istiyordum manisalı kardeşlrimi çok ama çok özledim

alp yarı seferihisara gelin hep beraber forap toplasana gurubu beach gidelim
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst