15/06/2007 SS'çiler Caddebostan Sahil Buluşması Fotoğrafları...

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
138
valla çok şık bir buluşma olmuş.Ne yazıkki bursada bu tip şeyleri yapamıyoruz.Nedense bursa mt üyeleri kayıplara karışdı.Artık millet tatilemi gitti nedir bilmem ama geldiklerinde de sezon kapanacak o olcak.Artık olurda istanbul semalarına gelirsek bizde bu güzel grubun güzel insanlarını ziyaret ederiz.Tebrikler arkadaşlar:cat:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
dsci2632hy5.jpg


Plaka olayını yanlış anlamış olabilirmisiniz?

Sanki oraya takılmayacak gibi aklımda kalmış.:mrgreen:

Eline sağlık.
Ne güzel...
İnanın burda içim gidiyor.
İnşallah bu yaz buluşuruz...

VALLA BENDE O OLAYI ANLMADIM O MOTORDA PLAKALIK YERİ YOK MU YAW:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
güzel bir buluşma olmuş:)sadece super sporların katılması kötü ama:silent: gerçi cbf ekibini temsilen birini görüyorum orda :p:mrgreen::cherry:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Resimler için teşekkürler luxor enişte:cat:
Abzah hemşom, merak ettim ne yapıyor bu Serseri sportcular toplandıklarında, onlar da sağolsun eksiklerimi görmezden gelerek beni olduğum gibi kabul ettiler (kaplumbağa):)
metehancım, yaptık bir atraksiyon işte, bayağı oldu aslında, hayırlısı artık:) Gerçi benim motor biraz sırıttı SS'lerin arasında, farkındayım:)
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Buluşma çok güzel geçmiş :cat:

Bu arada fireblade çok güzel olmuş ... Jantlar kaplama ve koltukları louis vuitton :) .. İçim gitti beeaaaa sürme de yanında yat :cherry:

Ama en çok @edy'nin R6'sının resmi çekilmiş.. Yamaha sevgisi işte :p
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@Shamyl
Gerçi benim motor biraz sırıttı SS'lerin arasında, farkındayım
Demek ki senin içinde de SS hayranlığı var :mrgreen: SS sahibi olmak şart değil, maksat muhabbet...

@the_cayman
Ama en çok @edy'nin R6'sının resmi çekilmiş.. Yamaha sevgisi işte
Peki sence neden? Benim motorsuz gitmiş olmam olabilir mi? :p
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
çok güzel fotolar.abi o r6nın arka çamurluğu niye öyle çamurlu. çamurluk diye deme:queen:
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Bizim oğlan (edy)çamurlu yola girmişti o gün sabaha temizlemişti

yeni resimler yeni arkadaşlar eni buluşmalar yokmu

gelemiyoruz ama zevkle seyrediyoruz sizleri
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
minimum yaş sınırı kaç bu buluşmalar için :)
gerçi ben cbr125imle gelsem yinede sırıtırım arada genç genç.

gusel bulusma/super resimler!
 
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
23
fotoğraflar çok sağlam gerçekten.eminim güzel bi gün olmuştur.yakında ben de katılmaya başlayacağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst