![]()
Plaka olayını yanlış anlamış olabilirmisiniz?
Sanki oraya takılmayacak gibi aklımda kalmış.:mrgreen:
Eline sağlık.
Ne güzel...
İnanın burda içim gidiyor.
İnşallah bu yaz buluşuruz...
Demek ki senin içinde de SS hayranlığı var :mrgreen: SS sahibi olmak şart değil, maksat muhabbet...Gerçi benim motor biraz sırıttı SS'lerin arasında, farkındayım
Peki sence neden? Benim motorsuz gitmiş olmam olabilir mi?Ama en çok @edy'nin R6'sının resmi çekilmiş.. Yamaha sevgisi işte
Peki sence neden? Benim motorsuz gitmiş olmam olabilir mi?![]()