gerçekten çok güzel bir gün olmuşileride katılıcam bende az kaldı 600rr geliyo
![]()
![]()
Bu motorun sahibi kim acaba? Okulda görüyorum sürekli, louis voitton deriden tanıdım![]()
Bu kadar çabuk beklemiyodum walla, ellerine sağlık luxor:cherry:
yaw R6 nasıl da yakışmış bana:cherry: edy 10 sene sonra alcam o motoru senden, satma sakın![]()
![]()
Plaka olayını yanlış anlamış olabilirmisiniz?
Sanki oraya takılmayacak gibi aklımda kalmış.:mrgreen:
Eline sağlık.
Ne güzel...
İnanın burda içim gidiyor.
İnşallah bu yaz buluşuruz...
katılmak için motorun olması gerekmiyor. herzaman bekleriz.
Edy kardeş sanki çağırdın da gelmedik.SS toplantısı işte bariz ortada
Çağırsaydın bizde alır scooter ımızı Burger King önüne bırakır gelirdik yanınıza ne olacak![]()