15/06/2007 SS'çiler Caddebostan Sahil Buluşması Fotoğrafları...

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Fotoğraflar benden, yorumlar sizden...
(hadi bakalım boy efendi, mesajlarını bekliyoruz... :p )

baslkqt3.jpg


dsci2608td2.jpg


dsci2609fi2.jpg


dsci2611zi0.jpg


dsci2612tp0.jpg


dsci2613bq5.jpg


dsci2614mi3.jpg


dsci2615ho1.jpg


dsci2605ox0.jpg


dsci2606ts5.jpg


dsci2607nt6.jpg


dsci2604ba3.jpg


dsci2616iq2.jpg


dsci2617xg7.jpg


dsci2618jh4.jpg


dsci2619vs0.jpg


dsci2620ld6.jpg


dsci2621xb8.jpg


dsci2622nn7.jpg


dsci2624qw8.jpg


dsci2623il1.jpg


dsci2625ne6.jpg


dsci2626lz8.jpg


dsci2627sz9.jpg


dsci2628hb1.jpg


dsci2629tt3.jpg


dsci2630uo8.jpg


dsci2631uv9.jpg


dsci2632hy5.jpg


dsci2637ww9.jpg


dsci2639bd9.jpg


dsci2638br5.jpg


dsci2633fo9.jpg


dsci2635jt3.jpg


dsci2634ot3.jpg


dsci2636oa3.jpg
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
resimler için çok sağol luxor. çok güzel fotolar , çok keyifli bir akşamdı. umarım en yakın zamanda tekrarlarız.
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dsci2632hy5.jpg


Plaka olayını yanlış anlamış olabilirmisiniz?

Sanki oraya takılmayacak gibi aklımda kalmış.:mrgreen:

Eline sağlık.
Ne güzel...
İnanın burda içim gidiyor.
İnşallah bu yaz buluşuruz...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Oy oy oyyyyyyyyy yakıyoooooooo yakıyooooooooooooooo Gel gel ss lere gellllllllllllllllllllllllllllllllll :queen:
Allah hepinizi korusun, kazasız belasız bol bol gezin arkadaşlar :rendeer:
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
217
dsci2639bd9iq1.jpg


Bu motorun sahibi kim acaba? Okulda görüyorum sürekli, louis voitton deriden tanıdım :)
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
254
hemşom senin ne işin var SS'çilerle bmw'yle girmişsin aralarına :)

yav Louis Vitton şirketi görse dava ederler yav :D
çok güzel olmuş.
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
gerçekten çok güzel bir gün olmuş :) ileride katılıcam bende az kaldı 600rr geliyo :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bu kadar çabuk beklemiyodum walla, ellerine sağlık luxor:cherry:

yaw R6 nasıl da yakışmış bana:cherry: edy 10 sene sonra alcam o motoru senden, satma sakın:p

 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
ilk defa bende dün akşam katıldım arkadasların sohbetine ve beni daha önceden tanıyormuşcasına aralarına kabul ettiler
tekrar onlara da teşekkür ederim ...
ancak SS buluşmasına gelmek için bence illa motorunuzun olmasına gerek yok ilgi alanınıza giriyorsa bile gelin çok şey öğreneceksiniz
edy,boy ve diğer arkadaslar sağolsunlar bilgi birikimlerini paylaşmaktan çekinmiyorlar
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
süper resimler elinize saglık


ayrıcapatriote'nin plaka yorumuna katılmamak mümkün degil. o plaka bir cbr 125'in plakalıgında olması lazım. sanırım yerini karıştırdınız:p
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
gerçekten çok güzel bir gün olmuş :) ileride katılıcam bende az kaldı 600rr geliyo :)

katılmak için motorun olması gerekmiyor. herzaman bekleriz.

dsci2639bd9iq1.jpg


Bu motorun sahibi kim acaba? Okulda görüyorum sürekli, louis voitton deriden tanıdım :)

bu motor nemrut nickli arkadaşımızın abisinin motoru. bazen abisinden alıp bununla geliyor gezilere.

Bu kadar çabuk beklemiyodum walla, ellerine sağlık luxor:cherry:

yaw R6 nasıl da yakışmış bana:cherry: edy 10 sene sonra alcam o motoru senden, satma sakın:p

gerçekten çok yakışmış, bence sen 1-2 sene içinde motoru değiştirirsin. motoru değiştirmem diyenden korkacaksın.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
dsci2632hy5.jpg


Plaka olayını yanlış anlamış olabilirmisiniz?

Sanki oraya takılmayacak gibi aklımda kalmış.:mrgreen:

Eline sağlık.
Ne güzel...
İnanın burda içim gidiyor.
İnşallah bu yaz buluşuruz...

Hmm öyle mi? :santa:
Bunca zaman diyorum neden herkes yanlış takıyor şu plakayı :sunny:
O benim plaka bu arada ::dalga::
Inşallah buluşuruz patriote

ELINT

Çok araştırmacı gördüm seni ::shifty2:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Ah be keske bilseydim. gozumden kacmıs sanırım yoksa boy ve edy gibi arkadasların anlattıklarını dinlemek gerçekten güzel olurdu. Kısmet baska sefere artık napalım :(
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Luxor ellerine sağlık fotoğraflar için, çok güzel olmuş:cat:

Buluşmaya gelen ve yardımlarını esirgemeyen herkese çok teşekkürler, gerçekten güzel bir buluşma oldu:)
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Çok güzel ve eğlenceli bir akşamdı.Katılan tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim.:cat:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
dsci2634ot3.jpg

arkadaşlar resimdekiler daha iyi tanınsın diye sağdan sayın bakalım...
üst sıra:1-Shamyl 2-Nemrut 3-Shrieker 4-GorkeM 5-Ertech
alt sıra: 1-edy 2-boy 3-Luxor 4-Marlboro Man 5-dreamdark

bu sıra doğrumudur?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
1,578
katılmak için motorun olması gerekmiyor. herzaman bekleriz.

Edy kardeş sanki çağırdın da gelmedik.SS toplantısı işte bariz ortada:)
Çağırsaydın bizde alır scooter ımızı Burger King önüne bırakır gelirdik yanınıza ne olacak:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Arkadaşlar bu tür toplanmalarımız herkese açıktır SS motorlar ile ilgilenen herkes gelebilir...

Luxor
Doğrudur... Ama Hakkının nicki Nemrut :)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Luxor fotolar için teşekkür ediyorum :) Çok güzel çıkmışlar...

En kısa zamanda tekrarlayalım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst