15.000 tl ile nasıl bi dükkan açılır.

Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
en az sermaye ile kirala bi dukkan online fatura kontör satışı fax fotokopi gibi bşyler olabilir kanımca ...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motoru satma,cep harçlıklarınla bir sandık limon al,aldığın fiyattan satıp da kazancını hesaplayabiliyorsan bir sandık daha al.

sonra bana özel mesaj at.
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
Motoru satma,cep harçlıklarınla bir sandık limon al,aldığın fiyattan satıp da kazancını hesaplayabiliyorsan bir sandık daha al.

sonra bana özel mesaj at.

abi bu ne yahu bilmece gibi aldığın fiyatdan satabiliyorsan ...!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:29 ----------

satarken yediği simit içtiği çay kadar daha ilk günden zarar eder sanırım
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
Bir ara benim aklıma şöyle fantastik bir fikir gelmişti.. Tabii olur yanı yoktur muhakkak. Sonuçta ülkemizde 2 kuruş kazanmak için varını yoğunu prosedürlere vergilere veriyorsun.

Şöyle güçlü kuvvetli bir motorum olsa. Yanına da bağlasam bi sepet. Onu da taksi renklerine boyasam. Belki turistlere yönelik güzel bir ücret karışılığında ufak tefek turlar attırılabilir. İlginçlik seven yurdum insanı da eğer normal taksiden ucuz olacaksa ilgi duyabilir.

Ancaaakk.. Bunu resmiyete bağlamaya kalksan altından kalkılacağını sanmıyorum. Bir de böyle bir durumda taksici kardeşler levyeyle bize ayar çekmeye kalkışabilir
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir ara benim aklıma şöyle fantastik bir fikir gelmişti.. Tabii olur yanı yoktur muhakkak. Sonuçta ülkemizde 2 kuruş kazanmak için varını yoğunu prosedürlere vergilere veriyorsun.

Şöyle güçlü kuvvetli bir motorum olsa. Yanına da bağlasam bi sepet. Onu da taksi renklerine boyasam. Belki turistlere yönelik güzel bir ücret karışılığında ufak tefek turlar attırılabilir. İlginçlik seven yurdum insanı da eğer normal taksiden ucuz olacaksa ilgi duyabilir.

Ancaaakk.. Bunu resmiyete bağlamaya kalksan altından kalkılacağını sanmıyorum. Bir de böyle bir durumda taksici kardeşler levyeyle bize ayar çekmeye kalkışabilir

Şüphen var mı::158::(taksici esnafı)
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
187
Birinci Önerim;
Bencede uygun. Marketlerin bulunmadığı semtlerde mahalle bakkalı gibi birşey sizi rahatça geçindirecek parayı bırakır. Zaten toptancılar verdikleri malzemeyi sattıkça geri ödeme alırlar. Fakat anlaşmayı baştan yaparsan tabi...

İkinci önerim; Yine oto yıkama servisi açılabilir. Tabiki cadde üzeri tercihtir.
Malzemelerin BAUHAUS fiyatları; Kaliteli bir yıkama makinası Sıcak ve soğuk su sistemli) 3-3,500 TL. Bir hava komprösörü 500 TL, Bir fıçasız yıkama köpük atma makinası, 500 TL, İç temizleme için bir adet (Gayet güçlü ve kalıteli) elektrık sürüpgesi Herküles marka 100 TL, 20 litrelik köpük 100 araba yıkama deterjanı (Alman malı Förçh marka )105 TL, Cİla atma polisaj makinası 100 TL, Oto cilası ce uygulama malzemesi 100 TL. Toplam 4900 TL.
Dükkan açılış masrafleri da 3000-5000 TL. olursa cebine de para kaldı. Sende kendi İşinin sahibi olursun.

Danışmanlık ve akıl ücretimi tesisi kurup ilk kirayı ödedikten sonraki kazançlarından 24 ay vadeli tahsil ediyorum...:)
Not ; aksı halde topal bırakırım..

2. öneri gerçekten iyiymiş kuruşu kuruşuna yazmışsın:cat:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hiç araba yıkadın mı oto yıkamada iç-dış ,hayır ise baştan çalış en az 2 hafta parasını önemseme.
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Tanıdığın ve kalitesine ve lezzetine inandığın bi çiğköfteci varsa o para ile çiğ köfte bayisi açılabilir ve güzel çiğ köfte işi yapılabilir ; Esenyurt,Hadımköy,Beylikdüzü tarzı yerlerde potansiyel olduğunu düşünüyorum...
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Dükkan= Kira, kira stopajı, vergi, muhasebeci, elektrik, su vesaire ilk önce bunların hesabını yap. Ondan sonra işyapacağın yerin iş potansiyeli nedir çevre esnaftanda fikir al, kararını ver.
 
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
277
arkadasım bende çok yakın bi zamanda abime sormustum abi ne iş yapıcaz artık çalış çalış nereye kadar dedim başkasının yanında oda bana dediki ; en iyi iş , iş yapmamak:) bu devirde maaşlı işci olmak en iyisi dedi sen devam et calısmaya ogün bugundür düşünüyorum bnde kara kara:)
ancak oto yıkama işi gercekten başarılı olabilir , mevsimi geliyor hatta işin ehli bi yıkamacın olursada sen araç içini süpürürsün oda yıkar ayrıca haftada 2-3 tane cilalama işi gelse güzel olur..tabi bunun yanında halı yıkamasıda var sonucta artık sokakta arac ve halı yıkama cezası var
 
Katılım
28 Şub 2009
Mesajlar
2
Motoru satma,cep harçlıklarınla bir sandık limon al,aldığın fiyattan satıp da kazancını hesaplayabiliyorsan bir sandık daha al.

sonra bana özel mesaj at.

arkadaş sen öyle limonla falan uğraşama demogoje bunlar motor kullanıyorum diyosun 1500 tl'lik braz küçült motorunu yani ucuzunu al braz sonra da onu da satıp başkasını al bu güzel bir iş bazı arkadaşlarım sadece bu işi yapıolar sahibinden.com a girip takip ediyolar kazlı alıp yaotırıp satıyolar sende dene benım işim olmasa inan ben öyle yaparım mesele sermayede değil kafada biter yolun acık olsun faydam olduysa:D
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Motoru satma,cep harçlıklarınla bir sandık limon al,aldığın fiyattan satıp da kazancını hesaplayabiliyorsan bir sandık daha al.

sonra bana özel mesaj at.

Limonu aldığın fiyattan satarsın ama kasası sana kar kalır demek istiyor. Yahudilerin ticaret kurnazlığını vurgulamak için anlatılan bir hikayedir.

Bence gir bir işe çalış.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
42
Ben internet cafe işletiyorum bi 25000 tl ye güzel bi cafe açabilirsiniz... Ama bilgisayardan anlamak gerekli her bakımda bilgisayarcı sokarsanız dükkana kazandığınız parayı oraya yatırmış olursunuz... Bu işte önemli olan müşterileri tutmanız sevecen olucaksınız yeri gelicek oturup beraber oyun oynicaksınız ama çokta samimi olmak tavsiye edilmez =) Ispartanın bi ucuna taşınıpta hala benim cafeye gelen müşterilerim var...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Valla bu dunya ne yapacaksan kadınlar üzerine yada cocuklar üzerine yapacaksın. Bence bir dükkanda kadın iç camasırcısı aç 2 haftada paranı cıkarırsın. Bakırköyde ki peş peşe çamaşırcılar herzaman full dolu sanırsın milllet donsuz geziyor :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
bende aynı durumdayım :) benim biraz psikolojik kararsızım birde bana ters bir hareket yapıldımı karşılığını çıkarak veririm öyle ya orası benim mekanım değil zaten beni sevse dur der adam bana burdan anlıyorum beni istemediğini , altındaki motor çok lüks senin için durumunu bilmiyorum ama ben bile motorumu satıyım diyorum bazen ama borcu bitti artık satmam büyük ihtimal :) çok kişi seninle aynı durumda veya kötü durumda ....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:52 ----------

Valla bu dunya ne yapacaksan kadınlar üzerine yada cocuklar üzerine yapacaksın. Bence bir dükkanda kadın iç camasırcısı aç 2 haftada paranı cıkarırsın. Bakırköyde ki peş peşe çamaşırcılar herzaman full dolu sanırsın milllet donsuz geziyor :queen:
:) cidden bu iş olabilir mi bilmiyorum
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ben senin yerinde olsam giderim süper marketlerde yada ihçi çalıştıran bu tip yerlerde iş ararım çalışırım .maşı az olur ama sigorta yatsın yeterki bişiyini satma sakın eldekindende olma
 
Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
307
Hic bir meslegin yok, elinde nakite donecegini dusundugun bir motorun var. Oncelikle onun dusunden degerden %30 daha edecegini kabullen. O fiyata satilmasini bekleyerek kendini yorarsin. Ikincisi benim tavsiyem , bir meslek edinme adina bir yerde calis 1 - 2 sene, isi ogren sonra elindeki sermaye ile isini ac. Bu bilincsizlik ile hem motorundan olursun hemde ekmeginden. Benim kendi isimi kurmam calisma hayatimdan tam 10 sene sonra oldu. Artik gerisini sen tahmin et.

katııyorum...gir işçi ol..motorunu garaja çek sana masraf cıkartmasın..böylece motorunda da olma..
hade bol şans..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst