Sizin motosikletiniz 11400km de iyi km yapmışsınız,motosikletin km hepsini siz mi yaptınız yoksa 2. el mi aldınız?
Uzun yolda 200 km geçtikten sonra birazda olsa rahatsızlık veriyor
25000 km kullandım,sıfır aldım rodajını kendim yaptım,rodajda benden başka kimseye vermedim
Normal bakımları harici,masraf etmedim,8060 km lik Rusya tarafına tura çıktım sürücü dahil 250 kg yükle banamasın demedi
25000 kmde halen kulanıyorum rodajı yeni bitti sayılır,önemli olan kullanıcısı,bakımlarını yaptıysa,düzgünde bindiyse
2 el alınıp binilebilir
[url]http://s6.postimg.org/epuxt6869/20160207_195213.jpg[/url]
Bende yeni üye oldum ybr almayi dusunuyorum ancak burdaki yazilanlari okuyunca sunu belirtmek isterim. Yamaha sitede sifir ybr fiyati 5800tl. Bugun sahibinden sitesinde 8-10bin kmde motorlari 4500-5200 araliginda satmaya çalışıyorlar. Ben de fiyatlar boyle olunca sifir almaya kararliyim. Km fazla veya az derdim degil ama sifirla bu kadar az fiyat farki olmamali. Insanlar mallarina ederinde fiyat bicmiyor artik. Arac satarken bile piyasası bu dediğimiz rakamlara satisa koydugumuz araclar aylarca satilmiyor. Ancak uygun fiyata gelince satabiliyoruz. Bence de 1-2 sene kullanilmis belirli kmdeki bir ybr 4bini gecmemeli su sartlarda.
mantıklı bir sebep söylermisin ?
15 bin 20 bin km deki motor daha yeni ya !! herkes alışmış 1-2 bin km de motora binmeye.
Biz varya memleket olarak cidden çok zengin insanlarız sonra herkes ağlıyor yok param yok şu yok yok bu yok diye.
Allah aşkına bırakın bu km saçmalıklarını !!