14 yaşındaki çocuğu polisin vurduğu iddia edildi

Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
adana_polis.jpg
ADANA (İHA) - Adana'da silahla vurularak ağır yaralanan 14 yaşındaki çocuğun, polis tarafından vurulduğu ileri sürüldü.
İddiaya göre, bir karakolda görevli olan ve ismi açıklanmayan polis memurunun önceki gün motosikleti çalındı. Bugün göreve başlayan polis memuru, mesai arkadaşıyla birlikte motosikletini aramaya başladı. İki polis memuru, Onur Mahallesi 61. Sokak'ta motosikleti görünce üzerindeki 3 genci durdurmak istedi. Motosikletteki gençler "dur" ihtarına rağmen kaçmaya devam edince, motosikleti çalınan polis memurunun arkadaşı tabancasını çekip ateş etti. Motosikletin arkasında oturan Ahmet Y., sırtından vurularak ağır yaralanırken, diğer 2 genç de yakalandı.

Adana Numune Hastanesi'ne kaldırılarak ameliyata alınan Ahmet Y.'nin hayati tehlikesinin devam ettiği bildirildi. İki polis memurunun ise olaydan sonra gözaltına alındığı öğrenildi.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Şimdi vurulan için ne söylesek boş adamın motorunu çal ondansa kaçmaya çalış
üstelik motorun sahibi bir de polis allah ne verdiyse o kızgınlıkla cezayı kesmişler kanımca.
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
İşte biz bunlara emanetiz gelip biri kafamıza sıksa ne hakkımız aranır ne sıkan cezasını çeker karşılıkta veremezsin bi nevi peygamber sanıyolar kendilerini artık.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
buda yeni moda sanırım polisler canları sıkıldıkça sinir streslerini kızgınlarını atmak için milleti hedef tahtası yapmışlar ne güzel biz canımızı emanet edelim onlarda vursunlar...
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
manyaklaşyı bunlar ama hayırlısı
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Beterin beteri var, neyseki diğer ikisini vurmamışlar...Ama
usul sadece bir tanesini vurmaktı galiba.
 
Katılım
18 Haz 2008
Mesajlar
14
Motosikleti
YAMAHA FJR1300
yenı yasaya göre evimize giren hırsızlara dokununca ailesine ceza olarak para ödetıyorlar polisler sokak ortasında vuruyorlar bende anlamadım dogrusu nasıl işbu
 
Katılım
4 Kas 2008
Mesajlar
331
şüş kardeşim oha sakin asayıs bolemı olur:cyclopsan
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi yerde asayişi sağlamak adına dicem olmuyo yok çocukta motoru çalmış durmayıp kaçıyo ne hallere düştük umutsuzluğa kapılmak istemem ama gidişat hiç de iyi gözükmüyo. .
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
125
gene ucuz atlatmışlar bizim burda olsa dayaktan gebertirlerdi polisler:pale:
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
249
polise hak veriyorum,kendinizi birde onun yerinde düşünün o motor sizin olsa ne yaparsınız binbir güçlükle aldığınız malı birisinin gasbedip birde yanınızdan geçip gitmesine kim göz yumar.zaten suç işleyenlere caydırıcı cezalar verilmediği için ne hale geldik sokaklarımız savaş alanı gibi kimsede kanundan,polisten korku kalmamış.insanlar suç işlemekten korkmalı.benim bir arkadaşın daha yeni aldığı motoru çalınmıştı,çocuk o kadar kızgındıki ,hırsızı yakalarsam naylon yakıp üzerine damlatarak ona işkence edeceğim diyordu.burda vurulan hırsıza acıyanlar bir daha düşünsünler.onlara acıya acıya azıttılar.sana acımayana sende acımayacaksın
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
iyi yapmış benim motorumu çalsalar kazığa oturturum şeresizim. hemen polise yüklenecekler şimdi ama kendi malları çalınsa ya da karısının boynundan kolyeyi koparıp alsalar ne feryat ederler. iyi yapmış, keşke ötekileri de vursaymış...

ben çalışıp çabalayım, şerefsizin biri gelsin alıp götürsün...
burada söylenmeyecek sözleri içimden söylediğimin farkındasınızdır...
insan hakları demesin kimse, polis te insan, ben de, sen de.. ama hakkıma göz koyan insan değil bence, O BİR HIRSIZ.. açız deyip çalyolar, motorla mı karnı doyacak şerefsizlerin. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
ukyo sana katılıyorum.olayı polis değilde sade vatandaş yapsaydı acaba tepkiniz ne olurdu?ben olsam bende sıkardım arkalarından.benim motorumu çalacaklar, önümden geçecekler bende mal mal bakacam.varsa böyle arkadaş tebrik ederim gerçekten.
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
Arkadaslar gunumuz teror olaylari neticesinde su andaki emire gore Dur ihtarina uymayan sahislara uyari atesi yapilmadan ve can almak goz etmeksizin ates etmek serbesttir. Eger polis DUR diyorsa durun yada saglam kacin..
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
polislere hak veriyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst