- Katılım
- 8 May 2006
- Mesajlar
- 39
tabi sen tel kapalı tut ondan sonrada gidin gidin de yok öyle yağma artık gezilerde tekrar görmek istiyoruz seniael320' Alıntı:gidin gidin hep gidin tekrar gidin yinede gidin yolunuz açık olsun
tabi sen tel kapalı tut ondan sonrada gidin gidin de yok öyle yağma artık gezilerde tekrar görmek istiyoruz seniael320' Alıntı:gidin gidin hep gidin tekrar gidin yinede gidin yolunuz açık olsun
ael320' Alıntı:gidin gidin hep gidin tekrar gidin yinede gidin yolunuz açık olsun
ewet oguz yakında yine yollarda oluruz ama biraz serinlemeli havalar:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:motorlu avukat' Alıntı:Güzel gezi ve aktivite . Kış gezilerinin tamamında vardım ama yaz geldi geleli aranızda değilim . Yakında yine yollarda olacağız ...
ael320' Alıntı:ewet oguz yakında yine yollarda oluruz ama biraz serinlemeli havalar:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: