14.07.2006 - 16.07.2006 Adana [MT] Boğsak Gezisi

Katılım
8 May 2006
Mesajlar
39
ael320' Alıntı:
gidin gidin hep gidin tekrar gidin yinede gidin yolunuz açık olsun
tabi sen tel kapalı tut ondan sonrada gidin gidin de yok öyle yağma artık gezilerde tekrar görmek istiyoruz seni
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
her zaman ki gibi yine güzel bi gezi düzenlemişsiniz.fotolar harika.::winkwink ::winkwink ::winkwink kazasız belasız geziler dilerim.
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
2
Güzel gezi motorlarınıza sağlık.:rendeer: İşallah bende seneye tekrar iyi bir motorla aranızdayım (Şu andaki motorum elden gitti kötü tamirci yüzünden) Bu arada eski nickimle giremiyorum foruma eski nikim Fuut.
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
117
Güzel gezi ve aktivite . Kış gezilerinin tamamında vardım ama yaz geldi geleli aranızda değilim . Yakında yine yollarda olacağız ...
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
motorlu avukat' Alıntı:
Güzel gezi ve aktivite . Kış gezilerinin tamamında vardım ama yaz geldi geleli aranızda değilim . Yakında yine yollarda olacağız ...
ewet oguz yakında yine yollarda oluruz ama biraz serinlemeli havalar:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
25
ael320' Alıntı:
ewet oguz yakında yine yollarda oluruz ama biraz serinlemeli havalar:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

Evet canım abiciğim yakında yine yollarda olacağız. Eski günlerdeki gibi:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst