Lastikler yeni diyemi yani rodaj da motoru sağır birakmiyim dedim canımdan oluyordum![]()
Motor daha 100 kilometre de 3 defa altimdan kaydı tamam benim vitesli sürücülüğüm yok ama bu kadarı fazla değil mi 3 günlük motorun kilometre saatiyle farı patladı kaskımda kırıldı(((