- Katılım
- 4 Ocak 2006
- Mesajlar
- 520
- Konu Yazar
- #1
Selam sevgili motor sevdalıları
Bizler adana da yaz kış demeden motorlarımıza binip keyfini çıkardık
Ama yinde sozon başlangıcı olarak,hemde sezona kazasız belasız girip ve devam ettirebilmek umuduyla bu cumartesi yani 13 mayısta kurban kesip kan akıtalım istiyoruz.
Kurbanlarımızıda huzur evine gidip ordaki büyüklerimizin hem gönlünü alıp hemde inşallah bizlerde o yaşlara kadar yaşarsak gelecekte bizlerin ne olacagı veya orada yaşamını devam ettiren insanların neler yaşadığını bire bir görüp biraz insanlığımıza daha da insanlık katalım.
Bir gün bizlerde o yaşlarda olursak bizden küçüklerin yanımıza gelip bizleri hatırlamasını ve sevindirmesini bekliyecegiz.
Küçüğün büyüğe saygısının kalmadığı,
manevi degerlerin yitirildiği,
ve gelecekte çocuklarımıza örnek olabilmek için lütfen hepberaber orda olalım
Motor kullanan insanların;
İnsanları rahatsız eden çılgın ,duyarsız,duygusuz insanlar olmadığı imajını gösterelim
Cumartesi günü kulüp önünde toplanıp hepberaber gidilecek ve gereken neyse yapılacak adana huzur evinde
Bu organizasyona tüm motor sevdalısı arkadaşlar davetlidir.bizim için en küçük veya en büyük motora binen herkes aynıdır.asla ayrım olamaz.Motoruna ister hobi ister ulaşım amaçlı ihtiyaçtan binen arkadaşımızda olsa hepsi aynı çünki hepimiz rüzgar sevdalısıyız.eger gelebilecek olanlar varsa tüm türkiye mt cileride davetli İzmir siz özel davetlisiniz inşallah gelirsiniz.
Dostalarım eger yazdıklarım da sürç-ü lisan etmişsem özür dilerim herkesten
kendinize iyi bakın hep iki teker üstünde kalın:rendeer: :rendeer:
Arkadaşlar 13 mayısta saat 15 de kulüp önünden hareket edicez
Bizler adana da yaz kış demeden motorlarımıza binip keyfini çıkardık
Ama yinde sozon başlangıcı olarak,hemde sezona kazasız belasız girip ve devam ettirebilmek umuduyla bu cumartesi yani 13 mayısta kurban kesip kan akıtalım istiyoruz.
Kurbanlarımızıda huzur evine gidip ordaki büyüklerimizin hem gönlünü alıp hemde inşallah bizlerde o yaşlara kadar yaşarsak gelecekte bizlerin ne olacagı veya orada yaşamını devam ettiren insanların neler yaşadığını bire bir görüp biraz insanlığımıza daha da insanlık katalım.
Bir gün bizlerde o yaşlarda olursak bizden küçüklerin yanımıza gelip bizleri hatırlamasını ve sevindirmesini bekliyecegiz.
Küçüğün büyüğe saygısının kalmadığı,
manevi degerlerin yitirildiği,
ve gelecekte çocuklarımıza örnek olabilmek için lütfen hepberaber orda olalım
Motor kullanan insanların;
İnsanları rahatsız eden çılgın ,duyarsız,duygusuz insanlar olmadığı imajını gösterelim
Cumartesi günü kulüp önünde toplanıp hepberaber gidilecek ve gereken neyse yapılacak adana huzur evinde
Bu organizasyona tüm motor sevdalısı arkadaşlar davetlidir.bizim için en küçük veya en büyük motora binen herkes aynıdır.asla ayrım olamaz.Motoruna ister hobi ister ulaşım amaçlı ihtiyaçtan binen arkadaşımızda olsa hepsi aynı çünki hepimiz rüzgar sevdalısıyız.eger gelebilecek olanlar varsa tüm türkiye mt cileride davetli İzmir siz özel davetlisiniz inşallah gelirsiniz.
Dostalarım eger yazdıklarım da sürç-ü lisan etmişsem özür dilerim herkesten
kendinize iyi bakın hep iki teker üstünde kalın:rendeer: :rendeer:
Arkadaşlar 13 mayısta saat 15 de kulüp önünden hareket edicez