- Katılım
- 16 Kas 2010
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar foruma yeni üye oldum .uzun zamandır dadwy almayı düşünüyodum ankara çevresinden regalini satmayı düşünen varsa iletişime geçelim(not: motoru kullanmak için alıcam alım satım işi yapmıyorum ankara çevresinde olursa daha makbule geçer)
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/sat...-lik-regal-raptor-araniyor.html#ixzz15VBI9DEg
Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/sat...-lik-regal-raptor-araniyor.html#ixzz15VBI9DEg